    From: "bradley. st" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: CITI, DSA, karta, outsourcing, kompromitacja:-D
    Date: Sat, 16 Sep 2006 00:47:42 +0000 (UTC)

    piotrus.pan <p...@p...onet.eu> napisał(a):

    > Acha, pierwsza
    > rzecz, ktora juz mi sie nie podobala w rozmowie to "Panie Piotrze, mam dla
    > Pana....". Rozumiem ze jestesmy jednym z narodow, ktore palaja miloscia do
    > Ameryki i biora kazde gowno z tego kraju ale moze bez przesady.

    Przez ostatnie siedem lat odebralem duuuzo telefonow od wszelakiej masci
    telemarketerow, ale zaden nie tytulowal mnie Mr. Paul, tylko zawsze Mr. K-
    ski. Pan + imie to akurat gowno made in Poland. "Dobre bo polskie."
    To tak gwoli scislosci.

    Shitty to firma rzeczywiscie denna, pod kazda szerokoscia geograficzna.
    Natomiast Shittybank Handlowy nie moze sie zdecydowac, czy chce isc w detal
    dla klasy sredniej, czy w "doradztwo" dla bogatych snobow -- rezultaty sa
    jak powyzej.

    Na szczescie sa inne banki.