  • Data: 2010-12-09 16:54:11
    Temat: Re: BlueCash do mBanku - mogą wystąpić opóźnienia
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jacek Politowski" <s...@n...istnieje> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:s...@t...localdomain..
    .

    > Fajny komunikat tylko _zupełnie nic_ nie mówi o sytuacji i nie daje
    > żadnych podstaw do podjęcia decyzji (pozytywnej, tj. faktycznego
    > zlecenia przelewu "mimo możliwego opóźnienia").
    >
    > Czy problemem są środki na ich rachunku i np. jutro pierwszą sesją
    > przyjdą, czy problem leży zupełnie gdzie indziej i opóźnienie może być
    > np. tygodniowe, albo miesięczne? Nie wiadomo.

    Ja się z takim komunikatem spotykałem już wielokrotnie i zazwyczaj
    ignorowałem go. Rzeczywiście środki "szły" dużo wolniej, ale nigdy nie było
    to w praktyce dłużej niż 60 minut, a zazwyczaj było to gdzieś pomiędzy 10 a
    30 minut. Zapewne problemem są środki na ich rachunku, które albo sami muszą
    uzupełnić, albo muszą one przyjść od klientów z operacji wychodzących.

    > W regulaminie nie widzę nawet podstaw do zgłoszenia reklamacji. Albo
    > widzę możliwość zignorowania zacytowanego ostrzeżenia i wysłania
    > reklamacji od razu (jakby reklamacja mogła coś zmienić...).

    Reklamacji czego? Prawa fizyki chcesz reklamować? No bez jaj..., już nawet
    nie chce mi się cytować przysłowia o kurze i grzędzie czy o Salomonie i
    próżnym. :)