  • Data: 2010-12-10 22:13:29
    Temat: Re: BlueCash do mBanku - mogą wystąpić opóźnienia
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 10 Dec 2010 12:17:47 -0800 (PST), Tomasz [Bubon] napisał(a):

    > Kwota ta przemnożona przez 27 dni (31 dni w miesiącu minus 4 niedziele
    > bo część banków w niedziele nie księguje) da 15633 zł miesięcznego
    > przychodu.

    Czyli pewnie nadal grubo pod kreską - ale ze sporym potencjałem, jeśli im
    nie wyrośnie konkurencja.

    IMO dla nich tylko poboczny przychód - a tak naprawdę żyją ze współpracy z
    bankami. AFAIR to oni implementowali w Lukasie e-płatności. Zapewne nie
    jest to jedyny bank, który obsługują.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl