  • Data: 2004-07-24 15:00:43
    Temat: Re: Banknoty 200 zł. Problem...
    Od: j...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Ale to tylko dlatego ze jak sprzedawca mowi nie mam wydac
    > to klient leci rozmieniac.

    jak głupi to leci. jakby nie wrócił z rozmianą, to też by się nauczyli
    sprzedawcy, że to ich interes/obowiązek.
    zresztą klient "latający" rozmieniać to bardzo często spotykana sytuacja w
    taksówkach.

    > Jakby kazdy mowil "Co mnie to obchodzi" /.../

    też tak mówię ;)
    zresztą co za problem mieć "rezerwę drobnych" - w zależności od wielkości
    obrotów np. w małym sklepiku 200pln w bilonie, przyda się jak znalazł na
    otwarcie sklepu, na rano.

    pozdrawiam
    zbyszko janke