    From: "NKAB -" <n...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Banki przykręcają firmom kurek z kredytami
    Date: Wed, 11 Mar 2009 10:31:27 +0000 (UTC)

    george <g...@v...pl> napisał(a):

    > tak, ten mechanizm znam... tyle że nieco odbiegamy od tematu.
    > Chcialem zajarzyć jak to ma sie do opcji walutowych. Miałem wrażenie że
    > zakładasz "celowe" działanie banku w postaci wygaszenia akcji kredytowej
    aby
    > "zwiększyć" zyski na opcjach. Niestety nie widze związku stąd moje pierwszy
    > post.

    Juz wyjaśniłem, że to moja prowokacja.

    Chodziło o to, że gdyby to był klient obcy (ten co miał zarobić)
    to bank musiałby bez zwłoki wypłacić mu kasę. Ale jeśli tym klientem
    jest ten bank (oczywiście nie wprost ale przez słupy) to nie będzie
    wypłacał sobie kasy zarobionej na swojej działalności tylko na wpłatach
    z lokat a o te trzeba teraz będzie zawalczyć.

    Andrzej.

    PS.

    Piszę tylko dlatego, że chcę prostym językiem zwrócić uwagę,
    że liczą się startegie inwestycyjne, i że są one na wysokim
    poziomie organizacyjnym.

    Właściwie już możemy na tym poprzestać.
    Dzięki za udział w dyskusji.