  • Data: 2003-06-29 18:05:13
    Temat: Re: Banki internetowe - ktory?
    Od: A_Zet <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 29 Jun 2003 18:00:14 +0200, <y...@w...pl> napisał(a):

    >Witam.
    >
    >Mam prawie 18 lat (17l. i 8 mcy) .
    [...]
    >Moj miesieczny "przychod" wynosi okolo 50 zl.
    [...]
    >Ktory wg Was bank najbardziej mi odpowiada (jak najmniejsze oplaty za
    >prowadzenie rachunku i podstawowe operacje na nim wykonywane).
    >W skrocie ma byc to konto bardzo podstawowe dla mlodego czlowieka.

    Siostra (brat) :-) mBanku to Multibank, obydwa bowiem sa detaliczna
    dzialalnoscia BRE. Maja tam rozwiazanie wlasnie dla Ciebie: konto
    mlodziezowe, z darmowa karta VE (nawet nazywaja ja dzinsowa), darmowa
    obsluga internetowa, wymagaja bodaj deklaracji minimum 20 zl/miesiac,
    wieci ten warunek spelniasz. Jedyny klopot, to obowiazkowa zgoda
    opiekunow prawnych i musisz ustanowic ktoregos z nich swoim
    pelnomocnikiem.
    Co oczywiscie nie umniejsza w niczym swobody korzystania z konta przez
    Ciebie.

    Mysle, ze idealne do Twoich potrzeb. Wszystko za darmoche z dostepem
    internetowym.

    --
    Adek