  • Data: 2002-05-21 18:37:54
    Temat: Re: Bank - mozna z tym cos zrobic dalej?
    Od: "Piotr A." <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    dzieki wszystkim za odpowiedzi :-)

    co kasowania dancyh - chodiz mi glownie o to, by nie zdarzyl sie mi
    przypadek,
    ze dostane za rok znowu jakis dizwny wyciag :-)

    wg mnie spokojnie moga usuna dane z biezacej bazy komputerowej, przeciez
    kazdy
    bank robi kopie i wersje archwalne (wydruki papierowe) wiec tam zostana
    dane :-)
    w niczym to sobie nie przeczy :-)

    mam jeszcze pytanie: czy bank moze dokonywac jakikolwiech operacji po
    zamknieciu rachunku?
    (w regulamnie pisze, ze zamkniecie rachunku = blokadzie konta, czyli po
    mojemu
    blokadzie wszelkich operacji)

    i ostatnie - warto dalej meczyc sie z bankiem? mozan przez to co osiagnac?

    Piotr A.