  • Data: 2002-05-21 19:34:16
    Temat: Re: Bank - mozna z tym cos zrobic dalej?
    Od: "Mateusz Muun" <m...@m...net.no.spam.please> szukaj wiadomości tego autora

    "Piotr A." <n...@s...pl> wrote in message
    news:ace3pn$oek$1@news.tpi.pl...

    > "Mateusz Muun" <m...@m...net.no.spam.please> wrote in message

    > tak :-)
    >
    > skad wiesz? miales podobne przygody? jak sie skonczylo?
    >
    > Piotr A.

    Mialem w kochanym PeKaO SA konto przez cale dwa tygodnie. W momencie w
    ktorym przestalo mi sie podobac stanie w kolejkach i notoryczne klucenie sie
    chamskimi babami w okienkach, poprosilem o zamkniecie konta. Zamykalem go
    prawie przez dwa tygodnie (bo tak na dobra sprawe, to go jeszcze do konca
    nie otwarlem). Bylyem juz zupelnie szczesliwy, gdy po miesiacu przychodzi mi
    wyciag (nota bene drugi w calej karierze z PeKaO SA). Ide wiec z nim to tego
    siedliska niemilego-traktowania i sie okazuje, ze konto jest jeszcze nie
    dokonca zamkniete. Pytam sie wiec, co mam zrobic, aby konto bylo zamkniete
    do konca. Pani sie zmieszala i poszla gdzies do jakies szychy. Po czy
    stwierdzila, zebym sie nie martwil, konto zostanie zamkniete. Poniewaz na
    wyciagu nie naliczono kwoty za prowadzenie konta (2zl) wiec spalem spokojnie
    z zamknietym "nie dokonca kontem". Miesiac pozniej przyszedl nastepny
    wydruk. To samo, konto 00.00zl etc. etc. Telefonicznie probowalem zalatwic
    sprawe, dowiedziec sie czegos, lecz mimo grozb, prosb nie udalo mi sie nic
    wskorac, juz troche bardziej uprzejmnie poinformowano mnie, ze sprawa
    zostanie "zalatwiona do konca". Postanowilem poczekac miesiac. Jezeli
    przyszlo by mi w trzecim miesiacu cos takiego, to zlozylbym pisemne
    oswiadczenie w banku. O dziwo, w trzecim miesiacu nie przyszlo nic! Tydzien
    pozniej zadzwonila pani z banku z pytaniem, czy na pewno chce zamknac swoje
    konto :) Odpwiedzialem wniebowziety, ze TAK, TAK, TAK i od tego czasu
    przechodzac kolo oddzialu PeKaO S.A. usmiecham sie z politowaniem na ludzi
    stojacych przy okienkach.