    From: "moorby" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Bank, dług, ugoda c z. II
    Date: 19 Jun 2004 18:36:43 +0200

    > Ciekawe. O dzieciach zazwyczaj słychać wtedy jak trzeba kredyt SPŁACIĆ. No
    > bo przecież bank mógłby sobie odpouścić nie? Wszak jest "bogaty" ;-))))

    Witam, raczej ozięble i nie dlatego, że się z Tobą nie zgadzam.
    Z chęcią napisałbym kilka niecenzuralnych słów, które cisną mi się na usta ale
    postaram się być ponad to.

    Ani ja ani nikt z osób, które znam w ten sposób się nie zachowują. Nie wszyscy
    są z patologicznych rodzin, bo po twoich argumentach tylko wsród takich
    prawdopodobnie się obracasz.

    Jeśli chodzi o pożyczkę to podpisywałem ją nie będąc jeszcze ojcem. Córa, która
    urodziła się rok później, urodziła się z poważną wadą serca. Masz rację
    stwierdzając, że wszystko powinienem przewidzieć. Smierć ojca w samolocie
    pewnie również oraz to, że brat zaćpał się na śmierć jak i utratę pracy.

    Nie mam jak może zauważyłaś czytając to co napisałem pretensji do kogokolwiek,
    nie mam też pretensji do siebie (chociaż możliwe, że po tym co napisałaś
    powinienem; za bardzo lotny w przewidywaniu jak widać nie jestem). Jedyne co
    poddałem w wątpliwość to to, czy jest to jedyne wyjście z sytuacji. Bardziej
    narzucone niż ugodowe, choć sama nazwa wskazuje co innego. Nie mam zamiaru się
    poddać aby ten dług spłacić. Nie mam również zamiaru podkładać się w
    bezsensowny sposób tylko dlatego, że dla banku jest tak wygodnie.

    Szukam rozwiązania, które nie pociągnęłoby mnie już komletnie na dno jak i
    takiego na które bank wyraziłby zgodę. Tak na pradę uczucia, przewidywanie czy
    moje osobiste sprawy nie mają z tym nic wspólnego. KONIEC

    moorby

    ps. Proszę nie pisz więcej, bo oprócz fermentu niczego sensownego nie wnosisz
    do tematu i pozwól innym również mieć możliwość wypowiedzi.

    ps.2 nie zakładaj z góry, iż wszystko obraca się wokół fajnych fur i
    bajeranckich telewizorów, które to można kupić na raty a potem ich nie spłacać.
    Są również inne wartości, o wiele cenniejsze od dóbr materialnych ale Ty pewnie
    jeszcze do tego nie doszłaś