  • Data: 2012-01-12 16:15:39
    Temat: Re: Bank dla spółki z o.o.
    Od: Marcin <p...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy moglibyście wyrazić swoje opinie na temat ofert banków w Polsce
    > dla spółki z o.o.?

    znam VW Bank Direct - niestety nie było mi dane jak dotąd zapoznać się
    z alternatywami.
    jak dotąd w sumie to wystarcza ale Spółka też jest nowootwarta i się
    dopiero rozwija :)
    brakuje chyba przede wszystkim możliwości posiada konta walutowego.

    zadowolony jestem przede wszystkim z szybkości przelewów - chyba
    zawsze przechodzą w możliwie
    najbliższej sesji - nie zdarzają się tu obsuwy (że pieniądze gdzieś
    "wyparowały").
    jak na początek to polecam

    Marcin