    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BRE -- porażki
    Date: Wed, 21 Jul 2010 23:59:03 +0200

    "Eneuel Leszek Ciszewski" i27m95$8ij$...@i...gazeta.pl

    > Teraz pytania -- co uczynić, aby odzyskać kartę Multi bez płacenia? :)
    > -- co ja złego zrobiłem?
    > -- czy powinienem był oddać kartę, czy
    > powinienem był żądać oddania mi tej karty? : )

    Aby było jasne -- kartą nie była martwa. Ostatnie rozliczenie miało miejsce
    dzisiaj, a w ogóle było dziesięć transakcji na łączną sumę około 386 złotych
    -- mam tę kartę od początku lipca br. i tak naprawdę dopiero dziś nadszedł
    jej czas określony jej okresem rozrachunkowym czy rozliczeniowym.

    Czy sklep ma prawo do zatrzymania karty?
    Multi mówi, że gdybym kartę odzyskał, mógłbym nią nadal płacić.
    Obydwa sklepu (Leroy i Auchan) znajdują się na tym samym podwórku
    i ponoć nalezą do tej samej osoby -- jeśli to ma jakieś znaczenie.
    Wcześniej nie miałem z tą karta problemów, jeśli nie liczyć braku
    możliwości płacenia spowodowanego moimi własnymi ograniczeniami
    -- własnoręcznie wyznaczonymi limitami, które okazały się zbyt
    małe na moje potrzeby. :) Dziś na pewno nie przekroczyłem żadnego
    z tych limitów. (wczoraj raczej też nie)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'