  • Data: 2003-12-11 20:43:35
    Temat: Re: BPH wydaje karty nawet tym co nie chcą?
    Od: Jurek Zielinski <j...@t...debica.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia czw, 11 gru 2003 at 20:15 GMT,
    yo <jerycho@^cutthis^alpha.net.pl> napisał(a):
    > ciekawe dlaczego im tak zalezy zeby zrezygnowac z limitu ;) ??

    Bo to (przynajmniej w moim przypadku) martwa kasa. Mam na czarną godzine
    aby szybko wyjąć, ale praktycznie nie zdażyło mi się korzystać - staram
    sie tak manewrować zakupami, spłatami aby nie wpadać w oprocentowane
    długi. Na karcie większa szansa że mnie skubną, a i procent chyba
    wiekszy, no i od każdej transakcji coś bankowi skapnie.

    Inna rzecz że ja pewnie przejdę z KK do BPH. Jak chciałem to nie
    potrafili dać mi karty dodatkowej - więc zostałem w BZWBK, do której to
    karty nie mam zastrzeżeń. Jak bedzie sie kończyć termin ważności to
    pewnie znowu bedę sie zastanawiał.

    --
    Jurek

    "Free time? Is this some to eat?"