  • Data: 2004-01-20 10:12:56
    Temat: Re: BPH PBK leży jak dupa już drugi dzień
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <g...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jesteś aby pewien tego co piszesz?
    > Od 19.01 logowałem się kilka(naście) razy, ostatnio przed chwilą.
    > Owszem problemy są, ale taka informacja to dezinformacja.

    Mój IE przed 17 stycznia nie chciał działać, więc z niecierpliwością
    czekałem na 19-01-2004. Obecnie się loguję, choć działa chyba najwolniej ze
    wszystkich jakie posiadam (vwbd, millenet, ePKO). Na początku nie było KK,
    teraz jest ale jest degrengolada w rozliczeniach i na razie nie składam
    reklamacji bo czekam na papierowy wyciąg z KK (Według Sez@ma 1UAH=1PLN gdy w
    tym czasie 1UAH=0,7PLN w przybliżeniu).
    Pozdrawiam,
    Grzegorz