  • Data: 2004-01-20 15:08:51
    Temat: Re: BPH PBK leży jak dupa już drugi dzie
    Od: "sailnet" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ciekawe czy dojdzie tam gdzie trzeba? :))
    > nie mam zamiaru byc królikiem doswiadczalnym do testowania nowego systemu
    >
    > JerzyR

    Ja juz stracilem cierpliwosc, czekam na zaksiegowanie jednego przelewu
    przychodzacego od czwartku. Dzisiaj z samego rana po udanym logowaniu zlozylem
    polecenie przelewu, ktory do tej pory czeka na realizacje (jest 16). Nie wiem
    tylko czy jutro isc do nich i odrazu likwidowac konto, czy wczesniej sie z
    nimi boksowac, ale chyba 5 straconych dni na jeden przelew to i tak
    wystarczajaca strata czasu...:(