  • Data: 2009-05-21 07:43:07
    Temat: Re: BGŻ zmienia TOiP
    Od: RobertS <b...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja to kiedyś napisałem (a Mithos napisał niedawno) Ja rozumiem, że bank
    > ma zarabiać.

    Tak, bo bank to nie organizacja charytatywna...

    > Ale DKN, jakoś miesiąc tmu Multi mogło się pochwalić zmianami w toip. A
    > tu, gdyby nie przypadkowy post o wprowadzniu opłaty za r-k bilansujący to
    > o nowej toip *NIC* bym nie wiedział:
    > - nie było w RSS
    > - nie dostałem maila
    > - nie było w serwisie transakcyjnym
    > - nie ma cały czas na stronie głównej serwisu informacyjnego.
    > A kiedyś mozna było m*banki postawić za wzór polityki informacyjnej ...
    >
    > No cóż, pozostaje sparafrazować: "Nie ma takiej zbrodni, której nie
    > potrafiłby popełnić BRE , jeśli zabraknie mu pieniędzy" :)

    Takie wprowadzanie opłat "po cichu" ma naprawdę destrukcyjny wpływ na
    klientów...

    Mam konto w Multi i na żadne opłaty się nie łapię, ale z pewnością nie
    będę już BRE polecać innym (co do niedawna jeszcze robiłem). Nie chcę
    żeby się ktoś później wściekał, że "bank, który mi poleciłeś ciągle mnie
    d*ma na jakiś opłatach"... ;-(

    --
    pozdrawiam
    RobertS