  • Data: 2004-08-07 19:08:15
    Temat: Re: BANK w USA - jaki polecacie ?
    Od: "Ebay" <L...@r...tenbit.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "AP" <c...@e...dyndns.org> wrote in message
    news:MPG.1b7ec9ad6d0856b79897de@news.dallas.sbcgloba
    l.net...
    > In article <cf1pvi$ibg$1@inews.gazeta.pl>, L...@r...tenbit.pl
    > says...

    > Ale sa tez SPECJALNE procedury dla obcokrajowcow

    Zadne specjalne procedury dla obcokrajowców skoro jestem obywatelem USA ,
    Akuratnie obok mnie przy drugim stanowisku rodowity amerykanin zakladal
    konto i mial problem bo nie mial ze soba karty SS, konto zalozyl ale musial
    doniesc.
    Dobra nie bedziemy sie spierac, kazdy moze pojsc do banku i spróbowac
    zalozyc konto.