  • Data: 2004-08-07 20:11:50
    Temat: Re: BANK w USA - jaki polecacie ?
    Od: AP <c...@e...dyndns.org> szukaj wiadomości tego autora

    In article <cf39b9$q3g$1@inews.gazeta.pl>, L...@r...tenbit.pl
    says...

    > Zadne specjalne procedury dla obcokrajowców skoro jestem obywatelem USA ,
    > Akuratnie obok mnie przy drugim stanowisku rodowity amerykanin zakladal
    > konto i mial problem bo nie mial ze soba karty SS, konto zalozyl ale musial
    > doniesc.
    > Dobra nie bedziemy sie spierac, kazdy moze pojsc do banku i spróbowac
    > zalozyc konto.

    Jej... bo jesli amerykanin to musi przedstawic SSN (choc takze wystarczy
    odcinek z pensji) i inne dokumenty wymagane dla amerykanow (lub
    rezydentow) ... jesli natomiast jest to obcokrajowiec to wymagane sa
    inne dokumentu. Znajomy zakladal tydzien temu konto w Chase w Nowym
    Jorku ... nie mieszka w Stanach i ma wylacznie polskie obywatelstwo -
    nie bylo ZADNEGO problemu

    AP