  • Data: 2004-08-06 19:31:42
    Temat: Re: BANK w USA - jaki polecacie ?
    Od: "PolandMET.com" <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    > A ta osoba mam SS# , ID i adres zamieszkania?

    Ma juz konto, Vise itp w HANCOCK BANK
    adres zamieszkania itp.
    Wiec albo "przejme" jej konto jak ona wyjedzie, albo mi zalozy w jakims
    Citi, Bank of America itp osobne konto.
    Normalnie to w co ma by zamknela po wyjezdzie we wrzesniu.

    Tak wiec PayPal by byl tez na nia (znajoma) a to juz bym podpial do swojego
    konta na eBayu.
    W takiejsutuacji powinni nie miec watow w PayPalu. A jesli juz mi zablokuja
    to w sumie bede mial ich gdzies, bo chyba przelewy z konta na konto w USA
    tez umia robic i do tego PayPal nie jest niezbedny.

    W sumie BidPay nie jest zly, bo 98% kupujacych tak placi i nie ma problemu,
    ale jakby bylo konto to mozliwe ze sprzedaz by mi wzrosla jesli mialbym taka
    opcje dostepna.

    Marcin Cimała
    Polskie Centrum Meteorytowe
    http://www.PolandMET.com