  • Data: 2004-08-19 09:54:39
    Temat: Re: BANK w USA dostepny dla Polakow ?
    Od: "PolandMET.com" <m...@m...net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Patek" <g...@h...com> napisał w wiadomości
    news:cfvv4s$5do$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > A czy nie wygodniej, majac juz konto w PayPalu, wyciagac sobie kase na ich
    > karte w Polsce.
    > Oplata $1.00 za tranzakcje a przelicznik o 1-2 grosze gorszy niz w
    > kantorach.

    na jaka karte ? Dostaje jakas vise z PayPala ?
    A np. jak bede mial Vise/Mastera z konta w USA, bez PayPala, to jak wyglada
    sytuacja z wygraniem dolcow u nas ?
    Bo ja np. bym potrzebowal wyciagnac 1000$ co miesiac lub np. 2000$ co 2
    miechy
    Nawet jak bedzie bankomat z USD (jakies sa na lotniskach czytalem) to i tak
    tego za jednym razem nie zrobie
    Wiec pomysl z karta chyba odpada, a bylo by to dobre.
    Zaznaczam ze nie chce zlotowek, tylko $$$

    Marcin Cimała
    Polskie Centrum Meteorytowe
    http://www.PolandMET.com
    http://www.Meteoryt.net