  • Data: 2004-08-19 12:05:15
    Temat: Re: BANK w USA dostepny dla Polakow ?
    Od: "PolandMET.com" <m...@m...net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "VX" <v...@n...net> napisał w wiadomości
    news:cg2380$74d$1@inews.gazeta.pl...

    > Citibank w USA to jest jeden z najgorszych bankow dla osob, ktore nie maja
    > czego tam polozyc w przynajmniej $2000 na dobre.....

    Hmm.
    No to doradzcie w takim razie (warunki od najwazniejszych poczawszy)

    Bank ktory jest jako taki a nie wirtualny ani nie jakas kiszka
    Zeby mozna bylo zalozyc konto zdalnie, bo znajoma nie bedzie biegac
    specjalnie przez pol stanow za bankiem
    Zeby byl tani (3-5$/miecha) a najlepiej darmowy (konto), moze byc bez wygod,
    tylko przyjmowanie kasy z eBaya
    Zaby dalo sie zalozyc PayPala
    Zeby sie dalo jakos kase w $$$ wyciagnac. Wiec jesli nie przez PayPala to
    jak ? Przez Mastera/Vise ?

    Bo skoro nie CITI to ja juz nie wiem ktory bank.
    Tam przynajmniej mozna przelewac kase do PL z ich WWW. W innych nie
    widzialem
    A wyciaganie zlotowek z karty VISA u nas to ja dziekuje

    Marcin Cimała
    Polskie Centrum Meteorytowe
    http://www.PolandMET.com
    http://www.Meteoryt.net