  • Data: 2004-08-19 09:06:48
    Temat: Re: BANK w USA dostepny dla Polakow ?
    Od: "PolandMET.com" <m...@m...net> szukaj wiadomości tego autora

    > POtem jeszcze zadzwonic i zewryfikowac dane telefoniczne.
    >
    > W efekcie byl to najduzszy proces otierania rachunku z jakim sie
    > spotkalem

    moze jestes po prostu za bardzo zmanierowany, co ?

    > Chetnie sie dowiem jak faktycznie jest W CITI US, bo juz wielokrotnie mi
    > sie zdarzylo tak, ze obsluga klienta mowila jedna a stan faktyzny byl
    > zupelnie inny. Dobrym przykladem jest moja sytuacja z Wells Fargo, ktory
    > twierdzi ze za KAZDY przelew miedzynarodowy pobieraja oplate ... hmmm
    > chyba $25 .... ale w mojej systuacji pobieraja $10 jak za przelew
    > krajowy (bo WF sle tylko do Citi)

    Ale w Wesl Fargo nie mozna przelac kasy z poziomu WWW ?
    Bo o to chodzi tez. Co mi z konta jak nie wyciagne kasy i nie przeleje
    on-line na konto PL ?
    Ofcourse, moge z PayPala, ale jak mi go blokna to co ? Bede jechal do USA po
    2000$ ?

    Marcin Cimała
    Polskie Centrum Meteorytowe
    http://www.PolandMET.com