  • Data: 2004-08-17 10:59:51
    Temat: Re: BANK w USA dostepny dla Polakow ?
    Od: "Piotr" <p...@c...cz> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy temu mozna zaufac skoro sami oni nie sa bankiem ?

    Zwykly porednik

    > te 200$ ($200 setup fee + initial bank deposit, amount varies by options
    > chosen)
    > to trace czy to tylko zastaw i moge pozniej to wyplacic ? Jakos sie nie
    > doczytalem ile biora oplat za konto na miesiac

    Biora roznie... 200$ za zalozenie. Wplata - czyli minimalna kwota ktora musi
    sobie lezec na rachunku, po jej przelaniu najczesciej zamykaja r-k. A wynosi
    ztcw ok 200$ do 2000$.

    > Ogolnie, jak sie uda konto zalozyc to nie jest zle.

    I tak konta na paypalu z tym nie zalozysz :) W sumie nie wiem jaki jes sens
    posiadania takiego konta?

    Pozdr.,
    Piotr