  • Data: 2016-05-22 01:19:33
    Temat: Re: Awantura o pożyczkomaty w metrze....
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    Sprzedałem niejeden komputer, którego nie widziałem na swe oczęta.
    I nie o to chodzi, że nie widziałem, bo był zapakowany w pudełko. :)
    Jeden tak sprzedałem, że zanim spotkałem się z kupcami -- komputer
    już był w serwisie, bo sprzedałem zepsuty. :)

    Może był wtedy w serwisie, a może nawet już wrócił z tego serwisu
    naprawiony.

    To właśnie wtedy (po sprzedaniu tego komputera) poszedłem do kościoła
    i powiedziałem Bogu jakoś tak -- forsa wędruje do mnie bezproblemowo,
    więc obiecuję Ci, że 20% moich zarobków będę przeznaczał na Twoje cele,
    czyli na uśmiech.

    W tym czasie, gdy ja powędrowałem do kościoła (św. Rocha w Białymstoku)
    moi klienci (fizycy z Katedry Fizyki) zgłosili swój problem serwisowi.

    Z Fizykami nie lubiłem się, choć to właśnie szef Katedry ,,zaproponował'',
    aby opłacać mnie handlem z uczelnią. :) Nie tylko zaproponował, ale po
    moim odejściu z Katedry dbał o to, by podtrzymywać ze mną znajomości.
    (i nakłaniał do kupowania u mnie)

    -=-

    Bankier udzielający kredytu -- nie musi oglądać banknotów. :)
    Wystarczy, że na koncie klienta pojawią się te... No...
    Wnętrzności?... Jakoś inaczej... Coś od środy? -- środki. :)

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-. Zzzzz |\ _,,,--,,_

    " ąćęłńóśźż" nhp65h$e0d$...@n...news.atman.pl

    : A widzieli te franki na oczy? Lub bank przelał franki na frankowy rachunek
    dewelopera?

    -----