  • Data: 2016-05-22 08:37:49
    Temat: Re: Awantura o pożyczkomaty w metrze....
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-05-20 o 11:57, Marek pisze:

    > Nie wiem, dlatego jestem ciekaw skąd ten szum. Ja nie mam nic przeciwko
    > wręcz przeciwnie.

    Bo to jest chory kraj. Żyjemy w socjalistycznej unii. Biurwy i nas dbają
    i nie pozwalają oszukiwać, naciągać, doprowadzać do niekorzystnego
    rozporządzenia mieniem chyba że to zaprzyjaźnieni banksterzy to im wolno :-)
    Można dyskutować wiele. Szlag mnie trafia jak słyszę reklamy dla dzieci
    albo pierwsza pożyczka gratis.

    I teraz zasadnicze pytanie dla pracowników banków:
    Czy dalibyście kredyt człowiekowi ewidentnie pod wpływem alkoholu czy
    innego ziela? :-)

    I z tą myślą pozostawiam życząc braku rozterek moralnych :-)