eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiAssistance medyczny w praktyce › Re: Assistance medyczny w praktyce
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!p
    ostnews.google.com!g12g2000yqd.googlegroups.com!not-for-mail
    From: "k...@g...pl" <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Assistance medyczny w praktyce
    Date: Wed, 11 May 2011 02:09:16 -0700 (PDT)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 25
    Message-ID: <d...@g...googlegroups.com>
    References: <1fqzsczk0qhct$.50itn45nyu15$.dlg@40tude.net>
    <inpjca$o6s$3@news.net.icm.edu.pl>
    <1jqrgbtfnihl3$.12gc94q2hn8yl.dlg@40tude.net>
    NNTP-Posting-Host: 213.31.11.80
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1305104956 1758 127.0.0.1 (11 May 2011 09:09:16 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Wed, 11 May 2011 09:09:16 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: g12g2000yqd.googlegroups.com; posting-host=213.31.11.80;
    posting-account=jHBtwAoAAACxBVjNS_cFqRBXXpzX9aJv
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 6.0; SLCC1; .NET CLR
    2.0.50727; .NET CLR 3.5.21022; .NET4.0C; .NET4.0E; .NET CLR
    3.0.30618; .NET CLR 3.5.30729; MS-RTC LM 8; S.N.O.W.4;
    S.N.O.W.4),gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:551940
    [ ukryj nagłówki ]

    On Apr 24, 2:12 am, Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> wrote:
    > Dnia Sat, 9 Apr 2011 12:27:54 +0000 (UTC), xbartx napisał(a):
    >
    > > Trzeba było brać i później złożyć reklamację, bo pewnie by Ci ją uznali i
    > > nic byś nie zapłacił, no chyba że wizyta nie spełniałaby warunków
    > > ubezpieczenia do konta. Ogólnie u nich z reklamacjami nie jest źle.
    >
    >  I doczekałem się odpowiedzi. Ot, standardowa formułka, że przepraszają i
    > że oczywiście powinienem był móc skorzystać z assistance. Dopisali, że ktoś
    > z Uniqa ma się ze mną skontaktować - ciekawe co powie.
    >
    > --
    > Borys Pogoreło
    > borys(#)leszno,edu,pl

    Prawdopodobnie będą ubolewali głęboko, że nie byli w stanie
    wyświadczyć usługi. Oszczędność w słowach i deklaracjach, a to po to,
    żeby od Ciebie usłyszeć ewentualnie, czy będziesz chciał zadość
    uczynienie wyrażone w PLN czy w naturze.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1