eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiAssistance medyczny w praktyce › Re: Assistance medyczny w praktyce
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.promontel.n
    et.pl!not-for-mail
    From: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Assistance medyczny w praktyce
    Date: Sun, 24 Apr 2011 02:12:30 +0200
    Organization: snafu
    Lines: 13
    Message-ID: <1jqrgbtfnihl3$.12gc94q2hn8yl.dlg@40tude.net>
    References: <1fqzsczk0qhct$.50itn45nyu15$.dlg@40tude.net>
    <inpjca$o6s$3@news.net.icm.edu.pl>
    NNTP-Posting-Host: 89-74-91-190.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: thunar.promontel.net.pl 1303603953 17762 89.74.91.190 (24 Apr 2011 00:12:33
    GMT)
    X-Complaints-To: a...@p...net.pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 24 Apr 2011 00:12:33 +0000 (UTC)
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.14.1pl
    X-fnord: obey.
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:551016
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Sat, 9 Apr 2011 12:27:54 +0000 (UTC), xbartx napisał(a):

    > Trzeba było brać i później złożyć reklamację, bo pewnie by Ci ją uznali i
    > nic byś nie zapłacił, no chyba że wizyta nie spełniałaby warunków
    > ubezpieczenia do konta. Ogólnie u nich z reklamacjami nie jest źle.

    I doczekałem się odpowiedzi. Ot, standardowa formułka, że przepraszają i
    że oczywiście powinienem był móc skorzystać z assistance. Dopisali, że ktoś
    z Uniqa ma się ze mną skontaktować - ciekawe co powie.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1