  • Data: 2003-09-19 13:14:43
    Temat: Re: Aquarius - pytanka
    Od: "Grzegorz Olbrys" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Darek" <g...@p...fm> wrote in message
    news:bkerej$psq$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Akurat z uslug Multi jestem bardzo zadowolony.
    > Najwyrazniej zle mnie zrozumiales. Kazda infolinia kazdego banku to strata
    > czasu jesli chodzi o sprawy bardziej skomplikowane. wiec nalezy korzystac
    > niej rzadko i nie robic sobie nadziei. Rotacja ludzi w takiej infolinii
    jest
    > bardzo duza.
    > w sprawach prostych infolinia dziala bardzo dobrze.

    Nie spierajmy się :)) [sztama]
    Ty zostałeś widocznie potraktowany lepiej niż ja i każdy z nas ma inne
    doświadczenia w kontaktach z Multi. Mnie doradca Aquariusa (bezpośrednio w
    oddziale) przedstawił sprawę tak jak opisałem (nie jest to moja
    interpretacja ani wymysł). Skoro mają "dziwnych" doradców, których
    stwierdzenia potwierdza Infolinia to mają też co najmniej o jednego klienta
    mniej - mnie.

    Inną kwestią jest funkcja infolinii.
    Ja uważam że powinna być ona w 100% równoważna rozmowie bezpośrednio w
    oddziale.
    No ale każdy ma wolny wybór co do sposobu załatwiania spraw.

    pozdrawiam
    Grzegorz