  • Data: 2007-11-30 10:46:31
    Temat: Re: AlleKarta Kredytowa - 250pln gratis
    Od: Marcin Lubojański <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sinus napisał(a):
    > Jeszcze chyba nikt na grupie nie pisał.
    >
    > http://www.allegro.pl/marketing/allekarta/index.php?
    alle=kredyt

    > Promocja wydaje się być bardzo atrakcyjna. Nie ma dolnej granicy w jakiej
    > kwocie trzeba dokonać transakcje bezgotówkowe. Wystarczy 5 (8?) transakcji i
    > 200pln + 50pln nasze. Do tej pory żaden bank nie oferował takiej kwoty za samo
    > wydanie i użytkowanie karty.
    >
    > Ciekawe tylko czy metody scoringowe przy wydawaniu karty takie same jak
    > standardowo w BZ WBK czy bardziej "luźne". Jeśli takie same to nie wróżę im
    > wielu klientów.

    Komuś udało się wypełnić wniosek? Ja próbowałem 3 razy.
    2 razy mimo wcale nie wolnego wpisywania danych do formularzy dostałem
    komunikat że sesja wygasła.
    Za 3 razem niespodobała się nazwa pracodawcy.

    A myślałem że nieco się w tym banku poprawiło od czasu gdy zamknąłem tam
    konto.

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    --