  • Data: 2009-02-05 08:24:11
    Temat: Re: Alior - prowadzenie rachunku - 7 zl
    Od: k...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    On 4 Lut, 21:16, "ntx" <n...@s...pl> wrote:

    > tak, te 11% w skali roku:)...gdzie zarabia tylko 50% twoich oszczędnosci
    > <lol>. Dziekuje, jak mnie juz w reklamach chca wydymac.
    > pzdr
    No, lokata jest(znaczy była) na 11%.
    A , że nie dodaja, że na lokatę można wpłacić max 50% środków?
    Częsta zagrywka banków, "lokata na rok super% ale musisz mieć na nieco
    słabiej oprocentowanym koncie tyle samo"

    Gdyby pisali 5,5% tot eż by było źle, bo ktoś by policzył według tego
    odsetki, inaczej by się zaokrągliło niż wynika to z 11% od połowy,
    zapłąciłby podatek belki i wkurzał się jescze bardziej;)