  • Data: 2022-06-27 01:58:16
    Temat: Re: 7%
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Eneuel Leszek Ciszewski" 62b457f4$0$500$6...@n...neostrada.pl

    > Aby im ułatwić życie -- założyłem ROR, ale lokaty
    > nie mogłem otworzyć i muszę lać co miesiąc kpln...

    > Rasowy wyjadacz wisienek i orzeszków, logujący się średnio kilkanaście razy

    Dziś, zanim upłynęła pierwsza godzina bd. zalogowałem się 11 razy...
    Ani razu w związku z tą sprawą, ale na chwilę przed ostatnim logowaniem
    pomyślałem, że mogę policzyć i ,,pochwalić się'' na grupie... Zdążyłem
    dosłownie w ostatniej chwili -- Alior (choć nie pierwszy raz dzisiaj)
    zapragnął smartfonowej weryfikacji, która pożerała cenne ;) sekundy...

    11 to jeszcze nie kilkanaście, ale to dopiero początek dnia. :)

    Wszystkie logowania z laptopa -- być może co jakiś
    czas dodatkowo loguję się także smartfonem...
    (chcąc potwierdzić logowanie)

    Dzisiejszy dzień jest wyjątkowy -- przede
    wszystkim poniedziałek i koniec miesiąca...

    > dziennie do różnych banków nie zdołał zalogować się do BOŚ... A gdy BOŚ
    > łaskawie udostępnił możliwość logowania -- było za późno na lokatę...

    > Mam już dość dziwnych (jak BOŚ itp.) banków...

    Lokaty już są na 7% w różnych miejscach -- ale na długi czas.
    5% a vista to chyba teraz standard: Alior, ING, Millennium...
    Getin chyba daje 6% a vista -- ale to Getin...

    -=-

    Alior złośliwie ;) mnie potraktował -- 03 czerwca jest sądny dzień św. Edyty XXV? ;)
    02 czerwca zapłaciłem BLIKiem za dyski -- ale Alior przetrzymał szmal aż do 04
    czerwca,
    tym samym zmniejszając moje możliwości ;) zarobkowe...

    -=-

    12 logowanie -- mBank, w celu rzucenia okiem na oferty oszczędnościowe...
    Jakieś konto + lokata na 3 miesiące -- 6%... Jeszcze za chwilę rzut oka do
    matki iPKO, by zobaczyć, czy OK...

    -=-

    Do tych kilkunastu logowań bankowych mogę dorzucić logowania do ZUS
    (wbrew pozorom loguję się tam często) i do recept -- moich, matki i ojca...
    Nierzadko loguję się tuż przed wejściem do apteki...
    Co jakiś czas do (chyba sześciu) kont m@ilowych... FTP na dwa serwery...
    (czasem także ze smartfonu -- tu jest jakiś problem, ale nie z logowaniem)

    -=-

    Ogólnie logowania jakoś mi idą!!! Ale z niektórymi bankami -- słabo...

    Pierwsze moje logowanie miało miejsce ~37 lat temu. :) Wówczas jeszcze
    szanowano czas juzera... Przed zalogowanie mieliśmy do dyspozycji
    rzekomo aż dwie możliwości:

    > Hello
    > Help

    ale naprawdę tylko jedną:

    > Hel

    Jako że to, co po 3 literach -- było ignorowane, o ile 4 literą nie była 'p'...
    Po jakimś czasie zyskałem niskie numerki administratora. :)
    (poniżej chyba [10,x] byli administratorzy...
    Wróżono mój płacz podczas demontażu tego komputera -- w istocie
    to ja zdemontowałem ów komputer, i to w błyskawicznym tempie
    (choć bez młotka) jako już etatowy pracownik tuż po tym, jak
    dostałem pisemne potwierdzenie zatrudnienia i wypłacenia mi szmalu...

    Jeden z ,,pracowników'' był zniesmaczony moją postawą...
    (jak mogłem nie zgodzić się na ,,gębną'' umowę...)

    W ośrodku zatrudnionych było na stałe kilkanaście osób -- co
    najmniej jedna przebywała w USA w tym czasie, :) kilka :) osób
    poznałem osobiście, choć w ośrodku nie pracowały...

    Przez wiele miesięcy tylko ja panowałem nad tą bestią. :)
    (inni nie mieli cierpliwości)
    Przez chyba dwa lata niemal tylko studenci tam
    pracowali -- zatrudniona, kilkunastoosobowa obsługa
    raczej ;) nie zajmowała się tym komputerem...

    -=-

    Co daje ,,optymalizacja SSD'' czy jak to określają, gdy mam do czynienia z HDD? ;)

    W tle dyski łomoczą -- przesuwam partycje i defragentuję,
    poznając możliwości przeróżnych defragmentatorów...

    Na razie jestem bardzo zadowolony z najnowszego zakupu dysków.

    Na F-S mam razem 8 systemowych partycji -- 4 64W10 i 4 32WXP; po 2 na każdym dysku.
    Z każdej partycji mogę zalogować się... Zabijając nudę -- czyszczę z.s.f.o.e :)
    partycje
    32WXP ze śmieci, które gromadziłem kilkanaście lat... Nie wiem, w jakim celu to
    czynię,
    ale czyszczę... 32WXP jest raczej niezbyt przydatny... Szaleje na F-S -- dużo RAMek;
    jak na 32WXP; SWAP na RAMdysku postawionym na nadmiarowym GB; dwa szybkie (Irokez ma
    inne zdanie) dyski; szybki jak na 32WXP CPU; dedykowany GPU...

    64W10 nie laguje, ale już nie jest tak szybki jak 32WXP -- pod 64W10 CPU zazwyczaj
    pod korek... W obecne, gorące dni, raczej nie mogę uruchamiać 64W10 bez dodatkowego
    chłodzenia, jeśli nie chcę przegotować ;) dysków...

    --