  • Data: 2010-07-08 13:21:11
    Temat: Re: 6,15 optymalna of
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    combek <k...@o...eu> napisał(a):
    > A tak po prawdzie to czy warto
    > mieć 1 kartę kredytową bo nigdy nie miałem KK ani żadnych kredytów z tego
    > co wyczytałem to jakoś można na tym zarobić jakieś grosze

    Zarobić na KK, to nie zarobisz. Gdybyś miał Polbank Era lub inną KK z cash
    back, to można mówić o jakimś zauważalnym groszu.
    A więc po co? No choćby po to żeby sobie zbudować pozytywną historię
    kredytową na czas kiedy będziesz kredytu potrzebował. KIS z OF jest o tyle
    dobry że jest za free i nie trzeba się ścigać z jakimiś limitami kwotowymi
    które trzeba wydać kartą.