  • 11. Data: 2003-07-18 09:35:07
    Temat: Re: Ranking kart płatniczych w rzepie
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    napisał w wiadomości news:bf63fq$2vs$1@news.onet.pl...
    > np.
    >
    > Hmmm - nie bronie Rzepy - ale moze malkontenci pokusza sie o
    > stworzenie swojego - konkurencyjnego rankingu :) Mysle, ze taki
    > ranking z otwartymi ramionami przyjalby Expander albo Bankier... :)

    Wiesz, stworzenie wlasnego rankingu to jest wybranie wlasnego zestawu
    kryteriow.
    A ja tu widze sporo zarzutow, ze autorzy nieprawidlowo przydzielali punkty
    do kryteriow, ktore sami ustalili..
    Nierzetelnosc? Balagan?

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 12. Data: 2003-07-18 09:56:42
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Slawek Kos wrote:
> [...]
    > A ja tu widze sporo zarzutow, ze autorzy nieprawidlowo przydzielali
    > punkty do kryteriow, ktore sami ustalili..

    Swoje zdanie o wszystkich tych rankingach kiedys juz wyrazilem ;)
    http://www.bankier.pl/wiadomosci/multiarticle.html?a
    rticle_id=648402
    ;)))

    To jedna wielka sciema - ale potrzebna dla wiekszosci
    niezorientowanych czytelnikow (a takich jest wiekszosc) no i dla
    bankow - jako np reklamodawcow ;) No i popatrzcie - Multi zaraz
    wysmarowal infiormacje prasowa, ze wygrali - a o zmianach w serwisie
    ani slowa.
    Nordea tez sie chwali :)
    Ciekawe czy ktos zdazyl uzyc juz tego ich Golda... ;)