  • 1. Data: 2007-03-01 10:52:14
    Temat: Raiffeisen - przenoszenie tej samej karty po raz drugi
    Od: "Mithos" <f...@a...pl>

    Ktos probowal przenosic drugi raz ta sama karte w Raiffeisen ? Ciekawi mnie czy
    takie cos przejdzie :)

    Tak sie sklada, ze teraz pojawila sie Mistrzowska karta UEFA i bardzo bym chcial
    taka karte posiadac ale jednoczesnie nie chce sie pozbywac ich MC z misiem.

    --
    Mithos

  • 2. Data: 2007-03-01 11:26:41
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    Mithos wrote:

    > Tak sie sklada, ze teraz pojawila sie Mistrzowska karta UEFA i bardzo
    > bym chcial taka karte posiadac ale jednoczesnie nie chce sie pozbywac
    > ich MC z misiem.

    Czy tu już się czasem nie uzależniłeś od KK - może nowy nałóg trzeba do
    ogólnej listy dopisać :)

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 3. Data: 2007-03-01 11:27:24
    Od: "Baton" <b...@g...pl>

    > Tak sie sklada, ze teraz pojawila sie Mistrzowska karta UEFA i bardzo bym
    > chcial taka karte posiadac ale jednoczesnie nie chce sie pozbywac ich MC z
    > misiem.

    Nie da sie. 'Probowalem' omylkowo :-)

    Pozdrawiam

    Baton

  • 4. Data: 2007-03-01 11:35:27
    Od: "Mithos" <f...@a...pl>

    Baton wrote:
    > Nie da sie. 'Probowalem' omylkowo :-)

    Tzn. jaka jest reakcja ?

    --
    Mithos

  • 5. Data: 2007-03-01 11:36:00
    Od: "Mithos" <f...@a...pl>

    Bartosz 'bart' Nowakowski wrote:
    > Czy tu już się czasem nie uzależniłeś od KK - może nowy nałóg trzeba
    > do ogólnej listy dopisać :)

    Nie :) Testuje KK, zeby wybrac produkty, ktore beda mi odpowiadaly i ktore bede
    uzywal przez reszte zycia :)

    --
    Mithos

  • 6. Data: 2007-03-01 11:45:13
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > Nie :) Testuje KK, zeby wybrac produkty, ktore beda mi odpowiadaly i
    > ktore bede uzywal przez reszte zycia :)

    no przeciez one sie ciagle zmieniaja...
    mnie się zwyczajnie obrazki na kk nudzą więc je zmieniam ;-)

    --
    pozdr.
    RobertS

  • 7. Data: 2007-03-01 12:19:24
    Od: "Baton" <b...@g...pl>

    > Tzn. jaka jest reakcja ?

    System blokuje taka mozliwosc. Dostajesz pismo ze przykro nam ale ble, ble i
    gniew sprzedawcy za dwukrotne przenoszenie tej samej karty...:-)

    Pozdrawiam

    Baton

  • 8. Data: 2007-03-01 12:23:50
    Od: "Mithos" <f...@a...pl>

    RobertS wrote:
    > no przeciez one sie ciagle zmieniaja...
    > mnie się zwyczajnie obrazki na kk nudzą więc je zmieniam ;-)

    Ale eliminuje pewne banki, z ktorych uslug nie bede nigdy korzystal :)

    --
    Mithos

  • 9. Data: 2007-03-01 12:39:40
    Od: "Mithos" <f...@a...pl>

    Baton wrote:
    > System blokuje taka mozliwosc. Dostajesz pismo ze przykro nam ale
    > ble, ble i gniew sprzedawcy za dwukrotne przenoszenie tej samej
    > karty...:-)

    Czyli nie mam po co isc do placowki z ostatnim wyciagiem ? ;)

    ps. Limit na tej karcie, ktora chce przeniesc po raz drugi jest wiekszy niz byl
    wtedy. Ciekawe czy system to "wyczai" :)

    --
    Mithos

  • 10. Data: 2007-03-01 13:05:31
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > Ale eliminuje pewne banki, z ktorych uslug nie bede nigdy korzystal :)
    ja tak kiedys skreslilem Citi...a teraz sobie chwale ;-)

    --
    pozdr.
    RobertS