  • 1. Data: 2004-03-01 17:41:00
    Temat: Czy dobrze zrobile...
    Od: "Baton" <k...@p...fm>

    Polecilem rencistce zalozenie e-konta w Lukasie. Wedlug mojej wiedzy jest
    ono za darmo, nie ma zadnych ukrytych oplat ani trikow etc. Kobieta ta nie
    potrzebuje zadnych kart, czekow, tokenow etc. Zdefiniowala tylko jedno konto
    (corki) do przelewnia poprzez internet (za darmo) co miesiac renty... Corka
    natomiast ma pelny arsenal mozliwosci pobrania gotowki. Oczywiscie obsluga
    konta poprzez net bedzie zajmowala sie corka, posiada ona identyfikator,
    haslo i potrzebne umiejetnoci :-) Dobrze zrobilem, czy tez nie zwrocilm
    uwagi na jakas 'mine', czy tez zakamuflowana prowizje... ?

    Pozdrawiam

    Baton

  • 2. Data: 2004-03-01 18:44:47
    Temat: Re: Czy dobrze zrobile...
    Od: "b." <f...@f...onet.pl>

    Użytkownik Baton napisał:

> [...]
    > haslo i potrzebne umiejetnoci :-) Dobrze zrobilem, czy tez nie zwrocilm
    > uwagi na jakas 'mine', czy tez zakamuflowana prowizje... ?

    1zl miesciecznie za karte VE
    chyba ze zakupy (operacje bezgotowkowe) pow. 300zl

    b.

  • 3. Data: 2004-03-01 19:06:38
    Od: "Baton" <k...@p...fm>

    Użytkownik "b." <f...@f...onet.pl> napisał w wiadomości
    > 1zl miesciecznie za karte VE
    > chyba ze zakupy (operacje bezgotowkowe) pow. 300zl

    Nie bedzie wydana - nie jest potrzebna.

    Pozdrawiam

    Baton

  • 4. Data: 2004-03-01 21:39:36
    Od: "krab" <_...@k...pl>

    Użytkownik "Baton" <k...@p...fm> napisał w wiadomości news:c1vsmp$7m2
    > haslo i potrzebne umiejetnoci :-) Dobrze zrobilem, czy tez nie zwrocilm
    > uwagi na jakas 'mine', czy tez zakamuflowana prowizje... ?

    przy tych zalozeniach - brak jest oplat,

    skoro konto jest z forsa - to pewnie jednak bedzie chciala je czesem z niego
    wyjac - operacja wyplaty w kasie - jest platna

  • 5. Data: 2004-03-01 22:18:01
    Od: "Baton" <k...@p...fm>

    Użytkownik "krab" <_...@k...pl> napisał w wiadomości

    > przy tych zalozeniach - brak jest oplat,
    >
    > skoro konto jest z forsa - to pewnie jednak bedzie chciala je czesem z
    niego
    > wyjac - operacja wyplaty w kasie - jest platna

    Zdaje sobie sprawe. Po to jednak zdefiniowala przelew na rachunek corki, aby
    z jego wlasnie wyplacac gotowke w razie potrzeby... wyplat w oddziale banku
    nie przewiduje.

    Pozdrawiam

    Baton