  • 1. Data: 2002-05-26 19:02:34
    Temat: Rachunek walutowy w Multi
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Czy ma ktos z Was moze juz zalozony rachunek walutowy w Multibanku?
    Mam takie pytanie - czy jest on normalnie widoczny przez Internet np jako 3
    z kolei (ROR, RO i ROR wlautowy?).
    Czy da sie przelewac ze zlotowkowego na dolarowy, albo z innego banku
    bezposrednio na ten walutowy???
    w BZWBK juz zrezygnowali z tego, w Fortisie dostalem telefon jak tak
    sprobowalem i teraz zastawiam sie jak to jest z dolarowymi :)

    A wlasnie - bo to niby mialo byc a nie wiem czy jest - probowal ktos z
    dolarowego przelac sobie na zlotowkowy swoj wewnatrz Multi???

    --
    ------
    Amra the Freelancer

  • 2. Data: 2002-05-26 21:31:32
    Temat: Re: Rachunek walutowy w Multi
    Od: "Wilczek" <w...@i...com>

    > Czy ma ktos z Was moze juz zalozony rachunek walutowy w Multibanku?

    Nie, bo to bez sensu.
    Przy oprocentowaniu rocznie 0,2%, opłacie miesięcznej 1 zł za prowadzenie
    plus do tego prowizja za wpłaty!!! to trzeba mieć 1500-2000 USD !!!
    saldo, żeby nie dokładać do interesu...

    To już wolę rachunek a'vista w Pekao SA bo przynajmniej jest sobie
    VC walutowa albo a'vista w BZWBK z oprocentowaniem 0,9% i bez opłat.

    > Mam takie pytanie - czy jest on normalnie widoczny przez Internet np jako 3
    > z kolei (ROR, RO i ROR wlautowy?).

    Z tego co wiem to tak, pewnie identycznie jak w BZWBK.

    > Czy da sie przelewac ze zlotowkowego na dolarowy, albo z innego banku
    > bezposrednio na ten walutowy???

    Na pewno nie da sie z dolarowego na złotówkowy przez net :-(

    > w BZWBK juz zrezygnowali z tego, w Fortisie dostalem telefon jak tak
    > sprobowalem i teraz zastawiam sie jak to jest z dolarowymi :)

    No chyba jest tak samo.

    > A wlasnie - bo to niby mialo byc a nie wiem czy jest - probowal ktos z
    > dolarowego przelac sobie na zlotowkowy swoj wewnatrz Multi???

    Nie da sie! Tylko w CUF'ie takie przelewy.

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl