  • 51. Data: 2004-05-18 14:54:36
    Temat: Re: Rachunek w FORTSBANK
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>

    Jacek Osiecki <j...@c...pl> wrote:

    > No tak - i za każdym razem zmieniać dane kontrahenta?

    Niekoniecznie - bo opis powinien wejść już połamany do formatki przelewu.
    Ale nie chce mi się sprawdzać.

    > Ja osobiście nie miałem do czynienia z angielskimi windowsami, ale z
    > tego co wiem to osoba która mi o tym mówiła - próbowała wszelkich
    > sztuczek...

    SOA #1.1 - działa u mojego kumpla.
    Proponuję zatem się pobawić językami w panelu administracyjnym i w IE.

    > Za to na pewno można zapomnieć o zleceniach stałych pod
    > linuxem :(

    Bardzo możliwe.

    > Taa... pewnie równie genialnie jak teraz - np C:\Windows\priv.der?
    > Czyli nadal bez sensu :(

    Sugerujesz, że powinno się z klucza całkiem zrezygnować?
    Przecież to krok do tyłu.
    A umieszczanie klucza na serwerze to pseudo-rozwiązanie.

    Co złego jest w trzymaniu klucza na jakimś pen-drivie, albo na CD-ku?

    > Czemu takich podstawowych rzeczy jak właśnie polskie litery i łapanie
    > nie tylko CRLF jako końców linii nie można poprawić?

    Pytaj Fortisa, ja tego programu nie pisałem :)

    --
    ukłony - skowi
    skowi at poczta fm

    .-) Oczko mu się odlepiło! Temu misiu!

  • 52. Data: 2004-05-18 15:08:54
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>

    Pete <n...@n...com> wrote:

    > A jak będzie z wieloplatformowością (Macintosh!)?

    Niestety, nie wiem nic na ten temat.

  • 53. Data: 2004-05-18 23:09:56
    Od: c...@g...pl (A.S.)

    Piotr Grzegorz Skowroński napisał(a):

    > Pytaj Fortisa, ja tego programu nie pisałem :)

    Grzes, totez on pyta Fortisa - chyba, ze juz nie jestes tam
    helpdeskiem?? :)

    pzdr
    A.

  • 54. Data: 2004-05-18 23:19:00
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>

    A.S. <c...@g...pl> wrote:

    > Grzes, totez on pyta Fortisa - chyba, ze juz nie jestes tam
    > helpdeskiem?? :)

    Nie jestem. Zresztą tutaj zawsze byłem Skowroński, a nie Fortis.
    A nawet jak tam pracowałem, to nie miałem żadnych mocy decyzyjnych.

  • 55. Data: 2004-05-19 07:46:13
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Tue, 18 May 2004 16:54:36 +0200, Piotr Grzegorz Skowroński napisał(a):

    > Niekoniecznie - bo opis powinien wejść już połamany do formatki przelewu.
    > Ale nie chce mi się sprawdzać.

    Nieistotne - i tak nie da się zrobić przelewu, bo pl@net wkleja te 4 kratki
    z powrotem w pole tekstowe, a tam już 'fspaniały' system rzuca się że opis
    jest za długi :-E

    > Bardzo możliwe.

    I - jak jeszcze dla pewności sprawdziłem - również o przelewach z polskim
    opisem.

    > Sugerujesz, że powinno się z klucza całkiem zrezygnować?
    > Przecież to krok do tyłu.

    Nie w tym rzecz. Chodzi mi o to, że znając Fortis - lokalizacja klucza
    będzie zapisywana na stałe i przechowywana właśnie w formie jakiegoś C
    dwukropek backslash itp... Zamiast po prostu - jak w BPH - dialog "open
    file", w którym można wskazać plik z kluczem...

    > A umieszczanie klucza na serwerze to pseudo-rozwiązanie.

    Oczywiście, tu się zgadzam.

    > Pytaj Fortisa, ja tego programu nie pisałem :)

    Problem w tym że Fortis ma to gdzieś :(

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki
    j...@c...pl

  • 56. Data: 2004-05-19 19:28:33
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>

    Jacek Osiecki <j...@c...pl> wrote:

    > Nieistotne - i tak nie da się zrobić przelewu, bo pl@net wkleja te 4
    > kratki z powrotem w pole tekstowe, a tam już 'fspaniały' system rzuca
    > się że opis jest za długi :-E

    :(
    To dziwne, swoją drogą.

> [...]
    > dwukropek backslash itp... Zamiast po prostu - jak w BPH - dialog
    > "open file", w którym można wskazać plik z kluczem...

    Kto wie, może będzie tak jak Ty piszesz? Moje informacje wcale nie są takie
    pewne ;)

    > Problem w tym że Fortis ma to gdzieś :(

    Nie tak całkiem :)

  • 57. Data: 2004-05-22 23:55:13
    Od: "Grzegorz Podsiadło" <e...@a...w.stopce>

    Piotr Grzegorz Skowroński wrote in news:40abb4b4@news.home.net.pl:

    > Nie tak całkiem :)

    Jak widać po ostatnich decyzjach (księgowanie przelewu przychodzącego
    trzecią sesją) to Fortis ma klientów w wiadomym miejscu. Od dłuższego
    czasu albo stoją w miejscu, albo się cofają w rozwoju.

  • 58. Data: 2004-05-22 23:55:16
    Od: "Grzegorz Podsiadło" <e...@a...w.stopce>

    Piotr Grzegorz Skowroński wrote in news:40a8d9f1@news.home.net.pl:

    > Będzie zmodyfikowane, tylko nie wiadomo kiedy ;) A konkretnie - w
    > ustawieniach użytkownika będzie można wskazać ścieżkę do klucza.

    W sumie sprawa pod WinNT+ jest bardzo prosta - "ntsubst a:
    x:\katalog_z_kluczem". :)

  • 59. Data: 2004-05-24 13:56:11
    Od: "Pete" <n...@n...com>

    Dnia 2004-05-23, Grzegorz Podsiadło napisał/a/o:

    > W sumie sprawa pod WinNT+ jest bardzo prosta - "ntsubst a:
    > x:\katalog_z_kluczem". :)

    Nie wiem, jak to jest w NT, ale w XP to się nie uda, jeśli jest napęd
    a: :-)

    --
    Pete

  • 60. Data: 2004-05-25 01:43:36
    Od: "Grzegorz Podsiadło" <e...@a...w.stopce>

    Pete wrote in news:xn0dinlfyecw728000@172.17.254.111:

    > Nie wiem, jak to jest w NT, ale w XP to się nie uda, jeśli jest napęd
    > a: :-)

    A u mnie się udaje, xp en sp1.

    --
    empeg // e m p e g /a t/ h o t /d o t/ p l

    {8E111E2B-D6EC-4A3D-BD87-2795FDD51E46}