  • 1. Data: 2004-05-15 15:05:17
    Temat: Rachunek w FORTSBANK
    Od: tuchatek <j...@o...pl>

    Witam,
    chce otworzyc rach.(e-Pakiet)w w/w banku, prosze o opienie na temat obslugi
    itp. stalych klientow.
    Pozdrawiam.
    --
    ///TUCHATEK\\\
    Wymieniaj doswiadczenia ale tylko na lepsze.

  • 2. Data: 2004-05-15 15:26:34
    Temat: Re: Rachunek w FORTSBANK
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    tuchatek <j...@o...pl> wrote:
    > Witam,
    > chce otworzyc rach.(e-Pakiet)w w/w banku, prosze o opienie na temat
    > obslugi itp. stalych klientow.

    Dla stalych klientow to sa pakiety srebrne albo zlote.
    Niemniej nawet jak sie juz pojawisz w placowcce to obsluga jest na wysokim
    (bardzo wysokim) poziomie.
    Jednak zwaracam uwage, ze e-Pakiet jest raczej do obslugi przez
    telefon/internet a nie przez palcowki - wiec za wiele sobie nie obiecuj (lub
    nastaw sie na wysokie oplaty).

    http://www.PRnews.pl

  • 3. Data: 2004-05-15 16:21:12
    Od: "ali&kali" <a...@o...pl>

    e-pakiet jest very very.

    Jedyna niedogodność to te cholerne klucze na dyskietce/dysku.

    Ali

  • 4. Data: 2004-05-15 16:27:15
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> wrote:
    > a nie przez palcowki - wiec za wiele sobie nie
    > ^^^^^^^^^^
    > obiecuj (lub nastaw sie na wysokie oplaty).

    Ba!
    ;)

    --
    ukłony - skowi
    skowi at poczta fm

    .-) Oczko mu się odlepiło! Temu misiu!

  • 5. Data: 2004-05-15 18:21:13
    Od: tuchatek <j...@o...pl>

    Michal 'Amra' Macierzynski <m...@p...pl> wrote in

> [...]
    > telefon/internet a nie przez palcowki - wiec za wiele sobie nie
    > obiecuj (lub nastaw sie na wysokie oplaty).

    Ciekawa mi sie wydala oferta bezprowizyjnego pobierania got. we
    wszystkich bankomatach.
    :)

    --
    ///TUCHATEK\\\
    Wymieniaj do?wiadczenia ale tylko na lepsze.

  • 6. Data: 2004-05-15 18:58:33
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    tuchatek <j...@o...pl> wrote:
    > Ciekawa mi sie wydala oferta bezprowizyjnego pobierania got. we
    > wszystkich bankomatach.
    > :)

    Dziala bezblednie.
    Niestety kursy zagraniczne sa zlodziejskie - wiec sie raczej nie nadaje. W
    Polsce chyba najlepsze rozwiazanie (troche cena wysoka, no ale)

    http://www.PRnews.pl

  • 7. Data: 2004-05-15 19:22:52
    Od: sebol <i...@a...pl>

    tuchatek wrote:

    > Witam,
    > chce otworzyc rach.(e-Pakiet)w w/w banku, prosze o opienie na temat obslugi
    > itp. stalych klientow.

    Mam zlote konto od pol roku. Generalnie jest oki ale doprowadza mnie do
    pasji online. Dziala mi tylko pod archaicznym netscape 4.79 a co
    najgorsze nie ma nawet opcji drukowania potwierdzen przelewu ( co
    naprawde wkurza). Reszta bez zarzutu o niebo bije np. ing jesli chodzi o
    funkcjonalnosc strony.
    Z kredytow nie korzystalem na razie, ale troche mnie słabą reklamy
    "super okazji" a gdy wczystasz sie w TOiP to juz jest średnio.
    Mam tylko VE bo Goldy kosztuja taaakiie pieniadze ze naprawde nie warto
    - sa tansze w konkurencji.

    --
    lobo_(małpa)autograf.pl

  • 8. Data: 2004-05-15 19:32:51
    Od: Pete <n...@n...com>

    ali&kali wrote:

    > e-pakiet jest very very.
    >
    > Jedyna niedogodność to te cholerne klucze na dyskietce/dysku.
    >
    > Ali

    Jeszcze trzeba dodać, że praktycznie można go obsłużyć jedynie MSIE.

    --
    Pete

  • 9. Data: 2004-05-15 21:56:56
    Od: "Wilczek" <w...@k...pl>

    > BOŚ ma taniej. 5 PLN miesięcznie. Ty o tym nie możesz nie wiedzieć, więc
    > interesuje mnie Twoja opinia dlaczego to Fortis ma najlepsze rozwiązanie a
    > nie BOŚ.

    Bo nie ma np. dostepu przez internet?
    (jak dla mnie to absolutny warunek brzegowy).

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 10. Data: 2004-05-15 21:58:13
    Od: Wojciech Nawara <u...@W...nawara.info>

    Użytkownik omfumu napisał:

    > BOŚ ma taniej. 5 PLN miesięcznie. Ty o tym nie możesz nie wiedzieć, więc
    > interesuje mnie Twoja opinia dlaczego to Fortis ma najlepsze rozwiązanie a
    > nie BOŚ.

    A masz w BOSiu obsługę via net ?