  • Data: 2008-05-09 11:02:42
    Temat: [RB] konto mobilne - wszystko darmowe?
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nawet nie zauważyłem od kiedy, ale wygląda na to, że Raiffeisen Bank
    umozliwia darmowe prowadzenie konta, darmowe przelewy przez internet i
    darmowe wyplaty z wszystkich bankomatów - wszystko jeśli się ma konto
    MOBILNE a na nim średniomiesięcznie przynajmniej 15 tys. rozumianych
    jako "suma wykorzystanych limitów kredytowych i środków zgromadzonych na
    rachunkach depozytowych"
    Wystarczy taką kwotę wrzucić na "lokacyjne plus" (4,8%)

    Rozumiem, że "mobilne" nie oznacza obowiązkowej aplikacji w odpowiednim
    telefonie - tzn. że można obslugiwac to konto jedynie przez internet.

    A dopiero co ze 2 lata temu zamknęliśmy u nich konto lokacyjne, jak
    zablokowali możliwość wypłat i przelewów z niego a RORy mieli po 10 i 20
    zł - teraz wygląda mi to na dobre konkurencyjne konto dla oferty NORDEA
    Spektrum, którego przewagą jest jednak system SOLO z porządnym tokenem
    *** blad ***