  • Data: 2008-05-09 12:32:50
    Temat: Re: [RB] konto mobilne - wszystko darmowe?
    Od: "Nika" <n...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przed zmianą TOiP miałam konto za 2,99 zł pod warunkiem salda 8000 zł, na
    podobnych warunkach jak teraz, tylko z darmowymi wypłatami jedynie z
    Euronetu. 0becna zmiana mało mnie rajcuje, bo właśnie mi uruchomili
    bankomat Euronet koło domu, a limit salda kwalifikujący do darmowego konta
    podwyższyli (gdy saldo spadnie poniżej 15 000 - 6,99 zł, gdy spadnie poniżej
    8000 zł - 19,99). Ale jak na razie jeszcze na darmowe się łapię, więc moze
    poczekam ze zmianą. Przy okazji, w piśmie informującym mnie o zmianach
    piszą, że mogę w ciągu 14 dni złożyć pisemną odmowę przyjęcia zmian - czy to
    oznacza, że wtedy będą stosować dla mnie starą TOiP, czy też jest to
    równoznaczne z rozwiązaniem umowy?

    BTW, w nowej TOiP wypłaty darmowe są nie tylko w bankomatach polskich ale i
    zagranicznych, ciekawe, jak to wygląda od strony kursów.

    --
    Nika
    Pisz tutaj