  • 1. Data: 2006-10-24 20:56:43
    Temat: Pytanka
    Od: Jarek <j...@p...onet.pl>

    Witam
    Potrzebuje wiedzieć na zajęcia następujące rzeczy:
    Które dwa banki w Polsce mają się wkrótce połączyć?
    Jakie dwie giełdy w USA się ostatnio połączyły?
    Dziękuje i pozdrawiam :)

  • 2. Data: 2006-10-24 21:26:34
    Temat: Re: Pytanka
    Od: "Bartek" <b...@t...wytnij.tenbit.pl>

> [...]
    > Które dwa banki w Polsce mają się wkrótce połączyć?
    > Jakie dwie giełdy w USA się ostatnio połączyły?

    /uniosłem sie mode on/

    Paszoł won szukac samemu.
    Bosz, jak mnie takie debilne studenty wnerwiają. Skonczy taki matoł uczelnie
    i jeszcze chce zarabiac, ale do roboty miec asystentkę, chciałby miec
    wszystko na talerzu.
    Telewizję wystarczy raz w tygodniu ogladac

    /uniosłem sie mode off/

    Pardon, urazonych innych czytających

  • 3. Data: 2006-10-24 21:41:21
    Od: Jarek <j...@p...onet.pl>

    Bartek napisał(a):

> [...]
    > wszystko na talerzu.
    > Telewizję wystarczy raz w tygodniu ogladac

    Tylko nie debilne.Debilem to Ty jesteś.Po pierwsze jeszcze nie
    skończyłem uczelni, a po drugie to sie tylko grzecznie zapytałem.
    Grupy chyba po to są żeby sobie nawzajem pomagać jak ktoś zna odpowiedz
    na zadane przez innego użytkownika pytanie.
    A tak wogóle to mieszkam w akademiku i nie mam telewizora bo mnie na
    niego nie stać.Nie mam na tyle wolnego też czasu żeby przesiadywać przed
    telewizorem jak niektórzy co tu się wypowiadają i uważają wszystkich
    studentów za matołów.Dobrze że Ty jesteś najmądrzejszy.
    Jeżeli ktoś zna odpowiedz na moje pytania to prosiłbym o pomoc

  • 4. Data: 2006-10-25 00:01:30
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Jarek" <j...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > Grupy chyba po to są żeby sobie nawzajem pomagać jak ktoś zna odpowiedz na
    > zadane przez innego użytkownika pytanie.

    Grupy nie są od tego, żeby odrabiać za ciebie zadania domowe i produkować
    kolejnego magistra, który nic nie umie.
    Weź się wysil i sam sobie poszukaj po internecie.

  • 5. Data: 2006-10-25 00:25:23
    Od: m...@g...com

    Jarek wrote:
    [...]
> [...]
    > studentów za matołów.Dobrze że Ty jesteś najmądrzejszy.
    > Jeżeli ktoś zna odpowiedz na moje pytania to prosiłbym o pomoc

    http://rtfm.killfile.pl/#lajza

    p. m.

  • 6. Data: 2006-10-25 05:53:47
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Jarek zapodał(a):

    > Witam
    > Potrzebuje wiedzieć na zajęcia następujące rzeczy:
    > Które dwa banki w Polsce mają się wkrótce połączyć?

    Witaj.
    Koledzy mają rację, poszperaj troszkę po internecie. Wydaje mi się,
    że osoba w Twoim wieku powinna chociaż troszkę interesować się gospodarką,
    polityką, innymi tematami i chociaż raz dziennie przeczytać nagłówki RSS z gazeta.pl,
    albo WP, czy inny Onet.

    > Jakie dwie giełdy w USA się ostatnio połączyły?

    Użyj proszę google.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    Na serwerze bachus - login taki mam,

  • 7. Data: 2006-10-25 07:03:59
    Od: Jarek <j...@p...onet.pl>

    witek napisał(a):
    > "Jarek" <j...@p...onet.pl> wrote in message
    >
    > Grupy nie są od tego, żeby odrabiać za ciebie zadania domowe i produkować
    > kolejnego magistra, który nic nie umie.
    > Weź się wysil i sam sobie poszukaj po internecie.

    Po pierwsze to pytanie które zadałem nie ma nic wspólnego z kierunkiem
    studiów który studiuję.Studiuję na uczelni technicznej a nie na żadnej
    ekonomi ani bankowości.Więc może nie zostanę bez produktywnym
    magistrem.To tak jakby ktoś zadał pytanie z informatyki a wy mu
    odpisalibyście żeby wzioł się do roboty, że będzie kolejnym magistrem
    który nic nie umie i tak dalej.Z tego co zauważyłem jak ktoś zadaje
    nawet najbanalniejsze pytanie z informatyki to jednak ludzie mu pomagają
    a tu popatrz, jak chodzi o banki to zawsze się znajdą jacyś ludzie co
    myslą co to nie oni i niech sobie studencik sam poradzi.Szukałem troszkę
    w google i nic nie moge znaleść. Z giełdami w USA które się połączyły
    już sobie poradziłem, nie wiem tylko co z bankami polskimi.
    Nadal proszę o pomoc

  • 8. Data: 2006-10-25 07:19:25
    Od: " abacab" <p...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Gratuluje zdrowego rozsadku , lepiej napytlowac jezorem durne ,,pouczajace''
    elaboraty niz poprpstu odpowiedziec na pytanie...eksperci zakichani...

  • 9. Data: 2006-10-25 07:42:34
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Gratuluje zdrowego rozsadku , lepiej napytlowac jezorem durne ,,pouczajace''
    > elaboraty niz poprpstu odpowiedziec na pytanie...eksperci zakichani...

    Następny sprawny umysłowo inaczej?

    Jeśli wpisanie w google frazy 'połączenie banków' albo 'fuzja banków'
    plus przeczytanie pierwszych wyplutych przez wyszukiwarkę odpowiedzi,
    przerasta możliwości takiego 'studenta' to co on robi na uczelni???
    A Giertych powinien cierpieć wieczne katusze za tą swoją 'amnestię'.

  • 10. Data: 2006-10-25 08:32:27
    Od: "Pen" <p...@g...pl>

    > Grupy nie są od tego, żeby odrabiać za ciebie zadania domowe i produkować
    > kolejnego magistra, który nic nie umie.
    > Weź się wysil i sam sobie poszukaj po internecie.

    To że Ty jesteś nic nie umiejącym magistrem, nie znaczy że i inni są tacy
    Czyżbyś sam zadał do domu Jarkowi opracowanie tych pytań, skoro taki
    wszystkowiedzący jesteś ?