  • 1. Data: 2003-11-12 23:43:04
    Temat: Pytanie o kredyt w mbank
    Od: "zlotawy" <z...@W...onet.pl>

    Chcialbym wystapic o kredyt odnawialny do mBank. I tu mam pytanie, czy jesli
    chce udokumentowac go innym kredytem, to czy ten z innego banku musi byc
    koniecznie na moje imie i nazwisko, czy tez istnieje mozliwosc pokazania
    kredytu np. matki? Wydaje mi sie, ze nie, wiec pozostaje mi zalozyc konto
    mamie, siebie dac jako wpolwlasciciela. Czy tak? Czy wtedy wszystkie rozmowy
    telefoniczne beda mogly byc kierowane do mnie, tak zebym to ja wszytsko
    zalatwial?

    pozdrawiam
    zlotawy

  • 2. Data: 2003-11-13 00:09:54
    Temat: Re: Pytanie o kredyt w mbank
    Od: "sas" <s...@p...pl>

> [...]
    >telefoniczne beda mogly byc kierowane do mnie, tak zebym to ja wszytsko

    Niestety mBank nie spełni tutaj Twoich oczekiwań. Musi to być kredyt Twój z
    innego banku,jesli chcesz go przenieść. Poza tym nie ma żadnej pewności, że
    przeniosą Ci ten kredyt. Jest to złudne wrażenie kampanii reklamowej. Nie
    stoi za tym wiele faktów. sam przenoszę już kredyt od 2 miesięcy i moja
    cierpliwość się skończyła. Jeśli założysz konto na mamę to niestety wszystkie
    telefony będą kierowane tylko do niej i nic Ci nie da nawet bycie
    współwłaścicielem.
    Pozdrawiam i życzę przede wszystkim cierpliwości i żelażnych nerwów przy
    procedurze zakłądania konta. Moja "procedura" trwa już dwa miesiące i już mi
    się odechciało czekać z bardzo prostego powodu: Nie szanują klientów i
    naszych pieniędzy.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl