  • 1. Data: 2004-05-04 11:36:08
    Temat: Pytanie o godziny przelewow
    Od: a...@p...onet.pl

    Witam
    Mam konto w PKO SA i za przeproszeniem szlag mnie zaraz trafi w zwiazku z
    realizacją przelewów. Mam pytanie czy ktos dysponuje jakąś informacją w jakich
    godzinach szanowne PKO SA realizuje przelewy przychodzące.Otóż w piątek 30.04
    przelano mi przed godziną 20:00 z innego banku sporą kwotę pieniedzy ktorej
    potrzebuje i ciagle jej nie mam,co działa mi strasznie na nerwy i mam ochote
    powaznie zdemolować monitor za kazdym razem kiedy loguje sie do Pekao24 aby
    spojrzeć na rachunek. Niestety na stronie Krajowej Izby Rozliczeniowej niczego
    nie znalazlem jak wyglada realizacja przelewow.Dzieki za odpowiedz.Na infolinie
    nie moge sie dodzwonic.
    Pzdr

  • 2. Data: 2004-05-04 11:45:42
    Temat: Re: Pytanie o godziny przelewow
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Otóż w piątek 30.04
    > przelano mi przed godziną 20:00 z innego banku sporą kwotę pieniedzy
    ktorej
    > potrzebuje i ciagle jej nie mam,

    No i nic dziwnego, że pieniędzy jeszcze nie ma. Z tego "innego banku" wyszły
    sobie dzisiaj rano (1,2,3 maja były przecież dniami wolnymi), to na Twoim
    rachunku będą dzisiaj wieczorem, albo jutro rano.

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 3. Data: 2004-05-04 11:53:43
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    > Witam
    > Mam konto w PKO SA i za przeproszeniem szlag mnie zaraz trafi w zwiazku z

    napij sie jakichs ziolek bo to potrwa...

> [...]
    30.04
    > przelano mi przed godziną 20:00 z innego banku sporą kwotę pieniedzy

    Nie "przelano" tylko "zlecono przelew". Wyczuwasz roznice?

    1. Kiedy wyjdzie z tamtego banku? Moze juz wyszlo ale nie wiadomo czy
    wyszlo... Zalezy jaki bank. Niektore maja "tanie przelewy" i one kilka dni
    wychodza.
    2. Jak juz przyjdzie do PeKaO SA (o ten bank chodzi?) moze zaksieguje w tym
    samym dniu a moze w nastepnym. Raczej w nastepnym
    3. Jak juz zaksieguja to zapewne udostepnia ci w nastepnym dniu po
    ksiegowaniu

> [...]
    ochote
    > powaznie zdemolować monitor za kazdym razem kiedy loguje sie do Pekao24

    Wybrales zla metode jak na szybka dostawe forsy.
    Wez cos na uspokojenie bo nic nie wywalczysz.
    Oni to robia zgodnie ze swoim regulaminem

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 4. Data: 2004-05-04 12:20:02
    Od: "MirMak" <m...@o...pl>

> [...]
    niczego
    > nie znalazlem jak wyglada realizacja przelewow.Dzieki za odpowiedz.Na

    PEKAO SA
    Wychodzące do 10:30, do 13:30, do 15:00
    Przychodzące od 8:00 od 12:00 do 14:30

    INTELIGO
    Wychodzące 8:00 12:00 15:00
    Przychodzące 11:30,15:30,17:30

    mBank
    Wychodzące 05:55,09:55,13:55
    Przychodzące12:00,15:00,19:00

  • 5. Data: 2004-05-04 13:03:20
    Od: Marek Madej <m...@w...interia.i-to.pl>

    Slawek Kos wrote:

> [...]
    > samym dniu a moze w nastepnym. Raczej w nastepnym
    > 3. Jak juz zaksieguja to zapewne udostepnia ci w nastepnym dniu po

    Twórca wątku pisał, że korzysta z Pekao24, a to oznacza, że oddział
    pracuje w nowym, on-line'owym systemie: przelewy są księgowane tego
    samego dnia i są dostępne od razu po zaksięgowaniu - zarówno przez
    Internet, jak w placówce i na karcie Maestro.

    Btw., odnoszę niejasne wrażenie, że Pekao nie bierze udziału w III sesji
    - czy ktoś może to potwierdzić?

    Marek

  • 6. Data: 2004-05-04 20:11:00
    Od: LeszekTG <L...@n...interia.pl>

    Tue, 4 May 2004 14:20:02 +0200, na pl.biznes.banki, MirMak napisał(a):

    > Użytkownik <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > INTELIGO
    > Wychodzące 8:00 12:00 15:00
    > Przychodzące 11:30,15:30,17:30
    >
    > mBank
    > Wychodzące 05:55,09:55,13:55
    > Przychodzące12:00,15:00,19:00

    czy to oznacza ze jeśli w Inteligo o 7.00 zlece przelew do mBanku to o
    12.00 bede miał kase zaksięgowaną i dostępną w mBanku ?

    --
    pozdrawiam
    Leszek

  • 7. Data: 2004-05-04 20:14:41
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > czy to oznacza ze jeśli w Inteligo o 7.00 zlece przelew do mBanku to o
    > 12.00 bede miał kase zaksięgowaną i dostępną w mBanku ?

    Tak. Z tym, że pewnie tak około 12.15 - 12.30 . Trochę czasu zajmuje
    zaksięgowanie sesji.

  • 8. Data: 2004-05-06 12:10:48
    Od: "Sylwi@" <eskape@_dziwny.jest.ten.swiat_poczta.fm>

    Użytkownik "MirMak" <m...@o...pl> napisał w wiadomości