  • 1. Data: 2004-05-04 12:30:41
    Temat: elixir - 5 dni?
    Od: "Krzysztof " <p...@g...SKASUJ-TO.pl>

    czy ktos potrafi wytlumaczyc - co to jest elixir?
    Podobno jest to system przelewow miedzybankowych, podobno system tzw.
    elektroniczny.
    Mam taki problem. 29 kwietnia wieczorem zlecam w Inteligo platnosc na rachunek
    citibanku. 30 kwietnia rano mam potwierdzenie, ze przelew poszedl. Musial
    pojsc tzw. pierwsza sesja bo moge sobie o 9 rano wydrukowac, mailowac,
    faksowac potwierdzenie przelewu.
    Oczywiscie w piatek pieniedzy na rachunku odbiorcy nie bylo. pozniej byla
    sobota, niedziela, poniedzialek. dzisiaj jest wtorek. godzina 14.00 i
    pieniedzy na rachunku odbiorcy nie ma.
    Gdzie byly moje pieniadze przez 4 (5?) dni? i kiedy moga dotrzec do odbiorcy?

    ktos potrafi w przyblizeniu to wyjasnic?
    (nie wiem jakim cudem udalo mi sie nie uzyc wulgaryzmow)
    --
    pozdrawiam,
    Krzysztof

  • 2. Data: 2004-05-04 12:40:43
    Temat: Re: elixir - 5 dni?
    Od: "J-S" <n...@t...pl>

    to nie elixir (KIR) trzymal pieniazki tylko citibank...
    pozdr.

    http://www.gazeta.pl/usenet/

  • 3. Data: 2004-05-04 12:41:46
    Od: m...@i...pl

    Witaj,
    Mam podobny problem - przelew posłany 29 kwietnia po południu
    i do dziś jeszcze nie wpłynął.
    Sprawdzam co godzinę :-)))) i z niecierpliwości obgryzam paznokcie.:-))))
    Praktycznie powinnam widziec pieniadze u siebie już w piątek.
    Chodzi o przelew z Banku Ślaskiego na Lukasa.
    Jestem zdziwiona, że idzie tak długo - w koncu nie był składany w piatek
    wieczorem (!!!!!)

    Pozdrawiam
    Monika

  • 4. Data: 2004-05-04 13:43:17
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...pulapka-org.pl>

    On Tue, 4 May 2004 12:30:41 +0000 (UTC), "Krzysztof "

> [...]
    >citibanku. 30 kwietnia rano mam potwierdzenie, ze przelew poszedl. Musial
    >pojsc tzw. pierwsza sesja bo moge sobie o 9 rano wydrukowac, mailowac,

    No i teraz najbliższą sesją CITI go odbiera...

    W CITI.

    --
    ___________ (R)

  • 5. Data: 2004-05-04 16:26:17
    Od: "Szymekg" <s...@g...pl>

    Z własnego doświadczenia wiem, że Elixir nie działa w dni wolne od pracy.
    Ostatnio mieliśmy święto pracy, wejście Polski do UE, święt flagi, rocznice
    Konstytucji 3-go maja sobote, niedziele i długi majowy weekend. Wydaje mi
    się, że to jest własnie waszą bolączką. Dzisaj jest pierwszy dzień
    powszechni po tych wsyzstkich świętach i pieniadze powinny trafić na konto
    jutro rano. A jeśli nie to sprawdzicie czy dobrze wpisaliście nr rachunku
    lub skontaktujcie się z bankiem.

  • 6. Data: 2004-05-04 17:17:40
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 4 May 2004 18:26:17 +0200, "Szymekg" <s...@g...pl> wklepał(-a):

    >Z własnego doświadczenia wiem, że Elixir nie działa w dni wolne od pracy.

    Nawet oni sami tak twierdzą. :-P

> [...]
    >jutro rano. A jeśli nie to sprawdzicie czy dobrze wpisaliście nr rachunku

    Poczta też coś słabo pracuje, przesyłki nie docierają itp. Jednak długi weekend
    to nie tylko zalety.

  • 7. Data: 2004-05-04 17:22:49
    Od: "Krzysztof " <p...@N...gazeta.pl>

    Adam Płaszczyca <t...@o...pulapka-org.pl> napisał(a):

    > No i teraz najbliższą sesją CITI go odbiera...

    hmm, tak wlasnie myslalem.
    Citi odbiera pieniadze - to jest to co citi lubi robic najbardziej :)

    > W CITI.

    ja tylko chcialem, zeby ktos jeszcze oprocz mnie cos milego powiedzial o tym
    banku :)
    lubie citi za to, ze skutecznie udaje, ze jest bankiem. skutecznie dlatego, ze
    sa tacy co w to uwierzyli.

    a i jeszcze pieniadze na rachunek odbiorcy nie dotarly do godziny 19.00
    --
    Krzysztof

  • 8. Data: 2004-05-04 17:29:39
    Od: "Zdzislaw" <krenozyl@WYTNIJ_TOpolbox.com>

    Witam!
> [...]
    > citibanku. 30 kwietnia rano mam potwierdzenie, ze przelew poszedl. Musial
    > pojsc tzw. pierwsza sesja bo moge sobie o 9 rano wydrukowac, mailowac,
    Kiedys dzwonilem do Citi z pytaniem "Gdzie moj przelew?". Odpowiedz zawsze
    taka sama: "Zgodnie z prawem bankowym mamy 2 dni ROBOCZE na zaksiegowanie
    przelewu". I tak tez robia, ksieguja zazwyczaj 1 dzien, rzadziej 2 dni po
    "dojsciu" pieniedzy - oczywiscie ksieguja z data "dojscia" pieniedzy". I
    zazwyczaj jest tak:
    - przelew wychodzi 1-sza sesja eliksiru np. 5 kwietnia
    - w citku jest w 2-giej sesji przychodzacej 5 kwietnia
    - zapis na koncie pojawia sie 6 lub 7 kwietnia z data 5 kwietnia

    W twoim przypadku powinni zaksiegowac dzis lub jutro z data 30 kwietnia.

    Zdzislaw

  • 9. Data: 2004-08-05 15:59:04
    Od: o...@p...onet.pl

    Dostałem następującą odpowiedź od Citibanku: