    From: a...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Pytanie o godziny przelewow
    Date: 4 May 2004 13:36:08 +0200

    Witam
    Mam konto w PKO SA i za przeproszeniem szlag mnie zaraz trafi w zwiazku z
    realizacją przelewów. Mam pytanie czy ktos dysponuje jakąś informacją w jakich
    godzinach szanowne PKO SA realizuje przelewy przychodzące.Otóż w piątek 30.04
    przelano mi przed godziną 20:00 z innego banku sporą kwotę pieniedzy ktorej
    potrzebuje i ciagle jej nie mam,co działa mi strasznie na nerwy i mam ochote
    powaznie zdemolować monitor za kazdym razem kiedy loguje sie do Pekao24 aby
    spojrzeć na rachunek. Niestety na stronie Krajowej Izby Rozliczeniowej niczego
    nie znalazlem jak wyglada realizacja przelewow.Dzieki za odpowiedz.Na infolinie
    nie moge sie dodzwonic.
    Pzdr