eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPrzymusowe ponowne aktywacje i przerwy w korzystaniu z karty › Przymusowe ponowne aktywacje i przerwy w korzystaniu z karty
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!news2.arglkargh.de!news.mixmin.net!aioe.org!.POSTED.T5fdi
    dkEc8ESmaFudpBPLg.user.gioia.aioe.org!not-for-mail
    From: Poldek <p...@i...eu>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Przymusowe ponowne aktywacje i przerwy w korzystaniu z karty
    Date: Thu, 22 Oct 2020 13:54:29 +0200
    Organization: Aioe.org NNTP Server
    Lines: 16
    Message-ID: <rmrrte$dta$1@gioia.aioe.org>
    NNTP-Posting-Host: T5fdidkEc8ESmaFudpBPLg.user.gioia.aioe.org
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Complaints-To: a...@a...org
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:68.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/68.12.1
    Content-Language: pl
    X-Notice: Filtered by postfilter v. 0.9.2
    X-Mozilla-News-Host: news://news.aioe.org:119
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:653627
    [ ukryj nagłówki ]


    To już nie pierwszy bank i nie pierwsza karta, która na ok. miesiące
    przed upływem terminu ważności nagle przestaje działać - przy próbie
    zapłaty kartą jest enigmatyczna odmowa.
    W kontakcie z bankiem okazuje się, że bank właśnie zgłosił chęć
    wygenerowania nowej karty, która ma zastąpić obecną. Ponieważ gdzieś "w
    systemie" pojawiła się zapowiedź wydania nowej karty, nagle posiadana w
    ręku karta okazuje się nie działać. Po interwencji bank doradza
    aktywować kartę - jaką kartę? Konsternacja... - nową, ale nowej nie ma i
    jeszcze długo nie będzie. A więc starą. I faktycznie, po ponownym
    aktywowaniu dotychczasowej karty poprzez włożenie (nie zbliżenie) do
    czytnika można znów zapłacić dotychczasową kartą. Nie powraca jednak
    możliwość płacenia telefonem przez Apple Wallet. Usunięcie karty z
    Walleta nie pomaga, gdyż nie da się jej dodać ponownie. Nowa karta nie
    nadeszła. Takie numery mam od tego roku przy Visa Electro i Maestro w
    różnych bankach.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1