  • 1. Data: 2008-03-17 14:43:09
    Temat: Przyjmuj płatności kartami kredytowymi!
    Od: "Jozin z Bazin" <b...@w...pl>

    Przyjmuj płatności kartami kredytowymi!
    Rejestrując się w systemie PayPal możesz natychmiast zacząć przyjmować
    karty kredytowe. Będąc liderem w internetowych usługach płatniczych system
    PayPal jest najszybszym sposobem na dotarcie do ponad 150 mln
    zarejestrowanych użytkowników na całym świecie. A najlepsze jest to, że
    rejestracja jest całkowicie bezpłatna. Aby się zarejestrować lub
    dowiedzieć się więcej, kliknij tutaj:
    https://www.paypal.com/pl/mrb/pal=AXWDJE9DH8H4A

  • 2. Data: 2008-03-18 10:35:51
    Temat: Re: Przyjmuj płatności kartami kredytowymi!
    Od: Krystek <s...@k...eu.org>

    Jozin z Bazin pisze:
    > A najlepsze jest to, że rejestracja jest całkowicie bezpłatna. Aby się
    > zarejestrować lub dowiedzieć się więcej, kliknij tutaj:
    > https://www.paypal.com/pl/mrb/pal=AXWDJE9DH8H4A

    A jeszcze lepiej - tutaj http://www.paypal.pl/pl/

    K.

    P.S. Na tej grupie słyszeli o PayPal. Nie musisz spamować swoim linkiem
    polecającym.

  • 3. Data: 2008-03-18 11:21:26
    Od: Jurgen <J...@n...pl>

    On Mon, 17 Mar 2008 15:43:09 +0100, Jozin z Bazin <b...@w...pl> wrote:

> [...]
    > zarejestrowanych użytkowników na całym świecie. A najlepsze jest to, że
    > rejestracja jest całkowicie bezpłatna. Aby się zarejestrować lub

    Zakaz wysyłania spamu. Stanowczo zabraniamy wysyłania niechcianych wiadomości e-mail
    do wielu odbiorców (.wysyłania spamu.), a konto każdego użytkownika systemu PayPal,
    który będzie wysyłał spam do innych użytkowników Internetu w celu uzyskania premii za
    polecenie usługi, zostanie natychmiast i na zawsze usunięte. Dodatkowe informacje
    zawiera dokument Zasady antyspamowe.

    poszlo zgloszenie

    ssij pauke cioto

  • 4. Data: 2008-03-18 20:35:31
    Od: k...@o...pl

    > Rejestrując się w systemie PayPal możesz natychmiast zacząć przyjmować
    > karty kredytowe. Będąc liderem w internetowych usługach płatniczych system
    > PayPal jest najszybszym sposobem na dotarcie do ponad 150 mln
    strasznie niewygodny jest paypal, łatwo zablokowac sobie konto(np.
    jesli zapomnimy, ze juz kiedys załozylismy sobie konto i
    zarejestrujemy sie ponownie), a odblokowanie go to droga przez mekę -
    mi nie chciało sie przez to przechodzić, przynajmniej na
    razie...niepotrzebuję.
    dodatkowo nie da sie wyrejestrować karty płatniczej jesli konto jest
    zablokowane