    From: wiktor <...@i...invalid>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Przyjecie przelewu bankowego z kraju EU
    Date: Tue, 10 Sep 2013 23:07:17 +0200

    Witam,
    mam pytanie. Wystawiam aukcję na allegro i odezwał się jakiś chętny z Włoch
    z pytaniem, czy wysłałbym paczkę zagranicę, i bym ewentualnie podał koszty
    przesyłki do jego kraju. Pieniądze chciałby wysłać przelewem bankowym.
    No i właśnie, z jakimi opłatami (głównie dla mnie, ale dobrze by było go
    uprzedzić, jeśli to też jego miałoby dotknąć) wiąże się przelew Włochy ->
    bank w Polsce. Jeśli to ma znaczenie, to mam konta w mBanku, Inteligo i
    VWBanku. Wszytkie złotówkowe.
    Dzięki za podpowiedzi.
    wiktor