  • 11. Data: 2008-12-09 20:55:07
    Temat: Re: Przeniesienie KK do Aliora
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 9 Gru, 21:39, "marcin " <m...@W...gazeta.pl> wrote:

    > Heheheh, dokladnie tak :))))))
    >
    > W sumie to jest to wielki start. Mozna by powiedziec, ze wpadki sie zdarzaja, ale
    to co w Aliorze to
    > apokalispsa. To babci targowej sprzedajacej marchewki moze sie zdarzyc wpadka -ki,
    ale
    > bankowosci to chyba nie to samo miejsce co targ.

    Babcia na targu nie zmienia cen z datą wsteczną :) Babcia na targu
    raczej nie oszuka, a czasem i jedną marcheweczkę dołoży do koszyka
    gratis.

    > Mialo byc tak pieknie .....
    >
    > W sumie jak oni maja cel. Przeciez to ma byc bank dla przecietnego polaka. Jak oni
    chca pozyskac
    > nowych klientow. Ttymi 100zl?

    Chwila, 100 zł jest dla 90 tysięcy biorących udział w zabawie.
    Przychodzącym z ulicy chyba nie dają tych 100 zł.

    > Mogliby byc jednym z liczniejszych wydawcow KK.
    >
    > Przeciez przeniesienie to - tylko wyciagi z KK (w sumie to maja w BIKu, chyba, ze
    niektorych nie ma)
    > pozniej weryfikacja w BIKu i umowa - max 1 godzina. Jakos Millenium, Raiffeisen,
    Getin i inne nie
    > maja z tym problemu.

    O ile ww. banki nie muszą mieć problemu, to Alior może mieć problem.
    Na kredyty trzeba mieć pieniądze, tworzyć jakieś rezerwy czy coś tam.
    Widocznie jeszcze nie uzbierali tyle depozytów, żeby karty rozdawać.
    Za to depozyty chętnie przyjmują. To moje zdanie laika.