  • 1. Data: 2008-12-09 19:29:15
    Temat: Czy koś juz skorzystał z bankowej oferty Allianz ?
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    Jesli tak, to jakie pierwsze wrażenia ?

  • 2. Data: 2008-12-09 19:48:47
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 9 Gru, 20:29, szczurwa <s...@g...com> wrote:
    > Jesli tak, to jakie pierwsze wrażenia ?

    W pierwszy tydzień działania oddziału w Warszawie przy Domaniewskiej
    odwiedziłem ten oddział przy okazji delegacji.
    Od razu powiedziałem, że nie znam zupełnie oferty i wszedłem z
    ciekawości.
    Pani przedstawiła mi rzeczowo ofertę. Powiem, że przystępnie i bez
    mataczenia. Posiłkowała się TOIP, o czym mówiła to od razu pokazywała
    w taryfie zapisy. Ogólne wrażenie pozytywne.
    Założyłem rachunek Na start. Potem zapytałem o KK. Niestety mają tylko
    jedną w ofercie. Procedura wnioskowania odbiega od tego co deklarują
    na stronie internetowej.
    Zaświadczenie o dochodach jest wymagane, chociaż nie...wystarczyło
    przynieść 6 wydruków z przelewem wynagrodzenia na rachunek innego
    banku potwierdzony w oddziale tegoż banku. Tak więc zwracam honor,
    rzeczywiście nie wymagają przynoszenia zaświadczenia o dochodach z
    zakładu pracy :)
    Procedura przenosinowa wygląda tak jak wyżej, czyli zaświadczenie lub
    poświadczone wydruki z innego banku.
    Ponadto, z przenoszonych kart trzeba przedstawić wyciągi z 3 miesięcy,
    również poświadczone w oddziale, nawet wyciągi przysyłane do domu
    pocztą z trąbką czy inpostem.
    Decyzja o przyznaniu karty ma być następnego dnia od złożenia papierów
    i podpisanie umowy.
    Do konta można mieć dokupione różne pakiety ubezpieczeń, z depozytów
    ciekawa jest lokata, a raczej ubezpieczenie antybelkowe na pół roku z
    efektywnym oprocentowaniem na 8,51%,
    Konto AKOS Plus oprocentowane na 7,1% promocyjnie.

  • 3. Data: 2008-12-09 20:09:49
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 9 Gru, 20:48, "k...@g...pl"
    <k...@g...pl> wrote:

> [...]
    > efektywnym oprocentowaniem na 8,51%,
    > Konto AKOS Plus oprocentowane na 7,1% promocyjnie.

    Skoro przy przenosinach karty trzeba się legitymować tymi samymi
    kwitami, co przy zwykłym wnioskowaniu o kartę, to w takim razie co to
    za "przenosiny" ?

    Ktos chyba nie przemyślał tego do końca.

  • 4. Data: 2008-12-09 20:12:41
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 9 Gru, 21:09, szczurwa <s...@g...com> wrote:

> [...]
    > za "przenosiny" ?
    >
    > Ktos chyba nie przemyślał tego do końca.- Ukryj cytowany tekst -

    Widocznie Allianz jako firma ubezpieczeniowa lubi gromadzić papiórki i
    pieczątki, jak przy likwidacji szkód :)
    Ale lepiej jest dać te papióry wymagane i dostać kartę, niż jak w
    Aliorze, drukować z internetu wyciągi i tak karty nie dostać.

  • 5. Data: 2008-12-09 20:19:06
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 9 Gru, 21:12, "k...@g...pl"
    <k...@g...pl> wrote:

> [...]
    > Aliorze, drukować z internetu wyciągi i tak karty nie dostać.- Ukryj cytowany tekst

    Po co Ci, Krzysztofie, ta ich karta ? W sumie znamy chyba lepsze
    oferty ? Allianz znam od strony ubezpieczeń - sześć lat byłem
    brokerem. Jeśli tak będą wypłacać depozyty jak odszkodowania, to....

  • 6. Data: 2008-12-09 20:19:45
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    szczurwa napisał(a):

    > Skoro przy przenosinach karty trzeba się legitymować tymi samymi
    > kwitami, co przy zwykłym wnioskowaniu o kartę, to w takim razie co to
    > za "przenosiny" ?
    >
    > Ktos chyba nie przemyślał tego do końca.

    Ależ to bardzo proste, droga szczurwo :)
    Wszyscy mają, to i my mieć będziem ;)

    PG

  • 7. Data: 2008-12-09 20:23:00
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 9 Gru, 21:19, Piotr Gralak <g...@g...pl> wrote:

    > Ależ to bardzo proste, droga szczurwo :)
    > Wszyscy mają, to i my mieć będziem ;)
    >
    > PG

    Uśmiałem się !

    Pozdrawiam,

    szczurwa

  • 8. Data: 2008-12-09 20:35:44
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

> [...]
    > oferty ? Allianz znam od strony ubezpieczeń - sześć lat byłem
    > brokerem. Jeśli tak będą wypłacać depozyty jak odszkodowania, to....- Ukryj

    A choćby z ciekawości to raz. Dwa to, że chcę uniknąć płacenia opłaty
    rocznej na kartach, które mi nie są potrzebne i chętnie zamienię na
    Allianzową, to trzy.
    A jeżeli chodzi o likwidację szkód, to już dużo pieniążków dostałem od
    Mondial Assistance....nie wspominając o tym, że od kilku lat nie
    zapłaciłem grosza hydraulikom i innym specom.

  • 9. Data: 2008-12-10 23:01:02
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Tue, 9 Dec 2008 11:48:47 -0800 (PST), k...@g...pl
    napisał(a):

    > Do konta można mieć dokupione różne pakiety ubezpieczeń, z depozytów
    > ciekawa jest lokata, a raczej ubezpieczenie antybelkowe na pół roku z
    > efektywnym oprocentowaniem na 8,51%,

    Co ciekawe najwyraźniej bardzo słabo reklamowane - zadzwoniłem z
    ciekawości do "swojego" oddziału i pani obiecała, że oddzwoni, bo jeszcze
    ani jednej nie sprzedali i musi się poradzić :) Jest to też jedyny produkt
    bankowy który można kupić w zwykłym oddziale.

    W każdym razie wygląda ciekawie - potestujemy. Z OC jestem zadowolony ;)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl