  • 1. Data: 2007-10-23 18:56:25
    Temat: Przeliczniki kart USD->PLN
    Od: MM <s...@a...gda.pl.invalid>

    Oto wyniki (wplata 1 USD na Wikimedia przez PayPal, 2007-10-19):

    Inteligo VE 2,62
    Raiffeisen MC 2,66
    Citibank VC 2,70

    Dla porownania, PayPal proponowal 1 USD = 2,65 PLN (jednak wybralem
    obciazenie karty w USD). Inteligo VE ma najlepszy przelicznik, ale
    jest to karta debetowa, bez GP (obciazenie konta z data 2007-10-22).
    Citi rzeczywiscie jest najdrozszy, rowniez w USD - i w stosunku do
    tabeli kursow na stronie Citi, dolicza okolo 2,5%! Raiffeisen -
    posrodku, kurs mniej wiecej zgadza sie z podanym w tabeli (mimo,
    ze to MasterCard - podwojne przewalutowanie USD->EUR->PLN).

    Marek

  • 2. Data: 2007-10-23 20:54:55
    Temat: Re: Przeliczniki kart USD->PLN
    Od: "Jacek" <m...@g...pl>

    Użytkownik "MM" <s...@a...gda.pl.invalid> napisał w wiadomości
> [...]
    > posrodku, kurs mniej wiecej zgadza sie z podanym w tabeli (mimo,
    > ze to MasterCard - podwojne przewalutowanie USD->EUR->PLN).

    to samo Wiki PayPal
    21.10.07
    ING Visa przedpł.
    1 USD =2,646 PLN

  • 3. Data: 2007-10-23 21:01:40
    Od: "Jacek" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Jacek" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "MM" <s...@a...gda.pl.invalid> napisał w wiadomości

    > to samo Wiki PayPal
    > 21.10.07
    > ING Visa przedpł.
    > 1 USD =2,646 PLN

    Ku.. chyba coś nie tak bo Wiki też tyle samo proponowało czyli 2,646. Czy to
    znaczy, ze cos pominalem i wzieli mi zlotowki ?

  • 4. Data: 2007-10-23 22:10:58
    Od: MM <s...@a...gda.pl.invalid>

    Jacek <m...@g...pl> wrote:

    > Ku.. chyba co? nie tak bo Wiki te? tyle samo proponowa?o czyli 2,646. Czy to
    > znaczy, ze cos pominalem i wzieli mi zlotowki ?

    PayPal domyslnie proponuje przeliczenie na PLN po swoim kursie -
    trzeba przestawic opcje na obciazenie karty w obcej walucie (USD).

    Marek

  • 5. Data: 2007-10-24 06:43:39
    Od: "Jacek" <m...@g...pl>

    > PayPal domyslnie proponuje przeliczenie na PLN po swoim kursie -
    > trzeba przestawic opcje na obciazenie karty w obcej walucie (USD).
    >
    > Marek

    Jak byk przy wpisywaniu danych karty w prawym górnym rogu było 5$.
    Gdzie jest ukryta ta opcja ? Spróbuje jeszcze raz.